۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبر: 85105932
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملیات تکمیل زیرسازی و آسفالت معابر مسکن مهر قشم آغاز شد

قشم - ایرنا - شهردار قشم از آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی مسیر و معابر مسکن مهر این شهرستان مرزی با اعتبار هشت میلیارد ریالی از سوی واحد فنی و عمرانی این شهرداری خبر داد.

میرداد میردادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پروژه تکمیل زیر سازی و آسفالت مسکن مهر شهر قشم با حجم عملیات ۲ هزار مترمربع آسفالت و ۳۰۰ متر معکب زیرسازی آغاز شده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه کاری و زمان ‌بندی شده، با مساعدت مسوولان و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر قشم مسیر ورودی به مسکن مهر به طور کامل بهسازی و آسفالت خواهد شد.

عملیات تکمیل زیرسازی و آسفالت معابر مسکن مهر قشم آغاز شد

شهردار قشم توضیح داد: شهرداری قشم در تلاش است در سال ۱۴۰۲ با مساعدت های مسوولان و حمایت های اعضای شورای شهر تمامی عقب ‌ماندگی های موجود در حوزه آسفالت معابر شهری را جبران کند.

میردادی از احداث نخستین پلاتوی نمایش شهر قشم با تصمیم شورای شهر و به همت شهرداری این شهر در زمینی به وسعت ۲۰۰ متر مربع در محله فینی های نگین خلیج فارس خبر داد و گفت: قرار است این سالن به منظور آموزش و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی قشموندان شامل ۲ کلاس، سالن اجتماعات ۱۲۰ نفره و سرویس بهداشتی با بودجه شهرداری و مساعدت سازمان منطقه آزاد قشم ساخته شود.

عملیات تکمیل زیرسازی و آسفالت معابر مسکن مهر قشم آغاز شد

وی اضافه کرد: ساخت سالن فرهنگی و هنری از مطالبات هنرمندان شهر قشم است که وعده ساخت آن چندین سال به طول انجامیده و اکنون با درایت اعضای فعلی شورای شهر قشم عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار قشم اعلام کرد: عملیات بهسازی میدان پاسداران شهر قشم نیز از روز گذشته (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت) توسط واحد خدمات شهری شهرداری قشم آغاز و در حال اجراست.

عملیات تکمیل زیرسازی و آسفالت معابر مسکن مهر قشم آغاز شد

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha