۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85105922
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح عمرانی در بخش مرکزی اردستان افتتاح شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبر: 85105922
۲  طرح عمرانی در بخش مرکزی اردستان افتتاح شد

کاشان _ ایرنا _ ۲ طرح عمرانی در بخش مرکزی اردستان شامل آسفالت جاده و نصب تابلو تمثال سه شهید روستای چاهریسه با هزینه کرد ۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان امروز (۱۹ اردیبهشت) افتتاح شد.

به گزارش ایرنا،فرماندار اردستان در آیین افتتاح این طرح ها گفت: مرحله نخست روکش آسفالت جاده روستای چاهریسه به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با مشارکت فرمانداری، اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای، معدن داران و شورای اسلامی روستا اجرا وبه بهره‌برداری رسید.
سید محمد هادی احمدی طبا زواره افزود: شهرستان اردستان با ۲هزار کیلومتر راه همسنگ بیشترین راه را در استان اصفهان دارد که بخش زیادی از آن روستایی است و ۲۷۰ کیلومتر آن خرابی شدید دارد.
وی اظهار کرد: این موضوع توسط مسوولان عالی شهرستان در سفر سال گذشته هیأت دولت به استان اصفهان مطرح شد و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی این راه ها درخواست شد و تا کنون ۸۳ میلیارد تومان از مبلغ یاشده تخصیص یافته است.
فرماندار اردستان در ادامه بیان کرد: سال گذشته سه میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان برای بحث راه‌های روستایی اختصاص داده شد، همچنین با پیگیری‌های انجام شده توسط نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری و دستگاه های مربوطه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جاده‌های روستایی در نظر گرفته شده، که با تخصیص این اعتبار بخش قابل توجهی از راه های روستایی روکش آسفالت می شود.
احمدی طبا زواره گفت: ساخت و نصب تابلو تمثال مبارک سه شهید این روستا از طرح های عمرانی است که امروز افتتاح می شود، اعتبار این طرح فرهنگی ۶۰ میلیون تومان و با مشارکت ۵۰ میلیونی فرمانداری و ۱۰ میلیون تومانی یکی از معدن داران انجام و به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: اجرای این طرح ها از خواسته های به حق اهالی روستا بود که با تلاش و همکاری فرماندار، دستگاه های اداری، مساعدت شورا و معدن داران محقق شدکه از تلاش و مساعدت همه تجلیل می شود.
بخش مرکزی اردستان با جمعیت ۱۸ هزار نفری تعداد ۶۰ روستا داری سکنه دارد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha