عملیات اجرایی ۳۵ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد آغاز شد +فیلم

شهرری - ایرنا - عملیات ا جرایی مسکن ۳۵ واحدی ویژه مددجویان کمیته امداد امام (ره) عصر روز دوشنبه با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد و سایر مسئولان استانی و کشوری در شهرری آغاز شد.

رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات اجرایی طرح ۳۵ واحدی مسکن ویژه مددجویان با کمک خیرین و ثلث مال آیت الله رسولی محلاتی و مشارکت کمیته امداد به یاری خداوند امروز دوشنبه آغاز شد.

سعید زارع زاده اظهار داشت: باکمک خیران و ثلث مال آیت الله رسولی محلاتی و مشارکت کمیته امداد مراسم کلنگ زنی پروژه ۳۵ واحدی ویژه مدد جویان در شهرری زده شد تا در آینده در اختیار افراد نیازمند و فاقد مسکن بطور موقت قرار بگیرد.

زارع زاده ادامه داد: واحدهای این پروژه جمعا حدود پنج هزار متر است که ۳۵ واحد مسکونی در آن با نقشه برداری و اخذ تمامی مجوزها احداث خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد بیان کرد: با پیش بینیهایی شده برآورد کرده ایم حدودا ۱۸ ماهه این پروژه به پایان برسد و برای تحویل آماده شود.

زارع زاده با اشاره ویژگی‌های این پروژه گفت: بعد اتمام ساخت، این واحدها به‌صورت حد اکثر سه ساله در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت و بعد سه سال با شناسایی خانوارهای دیگر واحدها به آنها تحویل خواهد شد.

زارع زاده اظهار داشت: امیدواریم این امر فتح بابی باشد که مردم با اختصاص دادن ثلث مال خود برای این امر خدا پسندانه در احداث اینگونه پروژه ها شرکت کنند و ما نیز آمادگی دریافت هر نوع مشارکت در ساخت اینگونه واحدها را داریم تا باقیات و صالحاتی برای گذشتگان باشد.

قابل ذکر است که این مراسم با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کل کشور، حجت الاسلام ناطق نوری، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران و مهدی قهرمانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

 ۳۵ واحدی مسکن ویژه مدد جویان کمیته امداد شهرری ساخته می شود+ فیلم

فیلم مصاحبه با سعید زارع زاده رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha