۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85105320
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جانشین فراجا: آگاهی مردم و جانفشانی نیروهای انتظامی به امنیت پایدار منجر شده‌است

شهریار - ایرنا - جانشین فرمانده کل انتظامی کشور (فراجا) با بیان اینکه فتنه سال گذشته یکی از برنامه‌ها و جنگ‌های ترکیبی دشمن بود، گفت: فهم، آگاهی مردم و جانفشانی نیروهای امنیتی و انتظامی منجر به پایداری امنیت و آرامش در جامعه شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار قاسم رضائی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: پلیس تکیه‌گاه و خادم مردم است و برای امنیت مردم جان خود را فدای ملت می کنیم.

وی افزود: شهرستان‌های غرب استان تهران قریب به پنج میلیون نفر جمعیت دارد که نیروهای انتظامی برای تامین امنیت مردم جانفشانی می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر همراهی و همکاری مردم و مسئولان با نیروهای انتظامی در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی آرمان عمیقی دارد که منافع نامشروع مستکبران را به لرزه درآورده است.
رضایی به صبر و استقامت خانواده‌های کارکنان فراجا اشاره و تاکید کرد: مقابله با هنجارشکنان و اراذل و اوباش و سارقین از مهمترین اولویت‌های عملیاتی در فراجا است.

وی به مقابله با خرید و فروش سلاح های گرم و سرد تاکید کرد و افزود: سلاح غیرمجاز خط قرمز پلیس است و دارندگان سلاح غیرمجاز نباید امنیت و آرامش داشته باشند و پلیس و دستگاه‌های امنیتی با جدیت با آن مقابله می کنند.

جانشین فرمانده فراجا اضافه کرد: پلیس سلاح های غیرمجاز در دست اخلالگران و مردم را جمع‌آوری می‌کند.

این مسئول به کنترل جمعیت و اتباع بیگانه در غرب استان تهران اشاره و خاطرنشان کرد: فضای امن تولیدات و کشاورزی در شهرستان‌های غرب نباید با حضور هنجارشکنان خدشه‌دار شود.

رضایی با بیان اینکه خانواده‌ها از جولان معتادین متجاهر نگران هستند که باید جمع آوری شوند، نیروی انتظامی در غرب استان تهران ظرف یک هفته چهره شهرهای غرب استان تهران را از معتادین متجاهر پاک کند.

جانشین فراجا یادآور شد: نگهبان محله‌ها که توسط مردم برپا می‌شود کمک شایانی به امنیت محلات می‌کند و این نیروها توسط مسئولان با نظارت نیروی انتظامی در شهرستان‌ها راه اندازی شود.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از زحمات و خدمات سردار سرتیپ دوم کیوان ظهیری، قدردانی و سردار سرتیپ دوم کیومرث عزیزی با حکم فرمانده فراجا، به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی ویژه غرب استان تهران معارفه شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha