۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85105215
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلمان با پرورش صحیح دانش‌آموزان آینده کشور را تضمین کنند

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: معلمان به عنوان مهمترین قشر تاثیرگذار در جامعه، با تربیت و پرورش صحیح دانش‌آموزان، آینده کشور را تضمین کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز دوشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان دهگلان مهمترین وظیفه معلمان را امید آفرینی عنوان و از معلمان به عنوان راهبران واقعی جامعه و چراغ همیشه روشن راه یاد کرد.

وی یادآور شد: آینده کشور را معلمان با پرورش نسل آینده رقم خواهند زد لذا وظیفه معلمان در تربیت و آموزش دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات مالی، دولت سیزدهم توانست طرح رتبه بندی معلمان را اجرا کند البته در اجرای نهایی این طرح کمی و کاستی هایی وجود دارد که امیدواریم با بررسی های بیشتر کارشناسان، این مشکلات نیز مرتفع شود.

فرماندار دهگلان هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای معلم، از معلمان به عنوان الگو در جامعه نام برد و گفت: معلمان با رفتار، کردار و منش خود الگوهای موفقی را در جامعه ایجاد کرده اند و برای نمونه میتوان هزاران معلم را در این کشور نام برد.

حمید معتصمی اضافه کرد: در کشورمان شهدای معلم بسیاری وجود دارد، معلمی که در کنار انجام رسالت خویش، پا در عرصه فداکاری گذاشته و با گذشتن از جان خود برای نجات جان دانش آموزانش درون حادثه رفته و در نهایت در راه خدا و در راه علم به شهادت می رسد، ارج و قرب بسیار بالایی دارد.

وی به معلمانی همچون حسن امیدزاده معلم فداکاری که در سال ٧۶ برای نجات ٣٠ دانش آموز گرفتار در آتش سوزی مدرسه روستای بیجار اشاره کرد و یادآور شد: این معلم فقط به خاطر دانش آموزانش از جان خود گذشت تا جان شاگردانش را نجات دهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان نیز گفت: محور این مراسم خطاب به معلمانی است که در دورترین روستاها و در کلاس های چند پایه در حال تعلیم و تربیت و انسان سازی هستند.

محمد علی محمدی به تجلیل از ۶۰ معلم، مدیر و معاون در این مراسم اشاره و بیان کرد: نمایندگان برگزیده جامعه آموزش و پرورش به مرحله استانی هم معرفی شده اند که در این میان در شهرستان معلم برگزیده استانی هم وجود دارد.

در حاشیه این مراسم همچنین از نثار هوشمند، ورزشکار دهگلانی که در مسابقات قهرمانی آسیا، رشته مچ اندازی موفق به کسب مدال برنز شده بود تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha