۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۳۴
کد خبر: 85105131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری: از تجربه صیامی در رده‌های پایه استفاده می‌کنیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: هاشم صیامی با وجود شرایط سخت، کار خود را انجام داد و در رده‌های پایه و حتی بزرگسلان هم عملکرد خوبی داشت و حتما از تجربیات او در فدراسیون استفاده خواهیم کرد.

افشین داوری پس از انتخابش دوباره‌اش به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی، به خبرنگار ایرنا گفت: دوومیدانی نیروهای متخصص زیادی دارد و باید از دانش مربیان، پیشکسوتان و حتی روسای هیئت‌ها استفاده کنیم. با اینکه دوومیدانی‌کار بودم، اما مدتی از این عرصه دور شدم و اطلاعات دقیقی از این رشته ندارم.

وی افزود: هاشم صیامی با وجود شرایط سخت،  در رده‌های پایه و حتی بزرگسالان اقدامات خوبی داشت. او از دوومیدانی‌کاران و مربیان خوب من بود و حتما از دانش وی بهره‌مند خواهیم شد و ضمن آنکه او از لحاظ مدیریت تجربه‌های خوبی در این رشته دارد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: فعلا برای ساختار فعلی نظر نمی‌دهم زیرا اطلاعات پایه‌ای و بنیادی ندارم. وقتی وارد کار شدم تمام موارد را روی کاغذ می‌آورم.

وی یادآور شد: باید تشکر کنم از اعتمادی که وزیر ورزش که خود متخصص این رشته است، نسبت به من داشت. امیدوارم که از سجادی و در کنار آن کمیته ملی المپیک برای رشد دوومیدانی کمک بگیرم. دوومیدانی تنوع زیادی دارد و امیدوارم از این پس شرایط خوبی داشته باشیم. در جلسه‌ای که با سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش داشتم تاکید وی بر این بود تا به دوومیدانی کمک قابل توجهی کند.

داوری خاطرنشان کرد: در مقطعی توانستیم سهمیه‌های خوبی را برای بازی‌های المپیک بگیریم و حتی به مدال هم رسیدیم، امیدوارم با کمک و همکاری جامعه دوومیدانی و پیشکسوتان به روزهای پرفروغ دوومیدانی نزدیک شویم. بازی‌های آسیایی نزدیک است و فرصت چندانی نداریم و باید به سرعت برنامه‌ها را جلو ببریم.

وی با اشاره به اینکه هنوز لیست نهایی دوومیدانی‌کاران اعزامی به بازی‌های آسیایی به ما داده نشده است، گفت: نهایتا دو ماه دیگر فرصت داریم تا با بررسی رکوردهای دوومیدانی‌کاران، حضور آنها را در هانگژو قطعی کنیم. اعزام‌ها باید به گونه‌ای باشد تا دوومیدانی سربلند از این بازی‌ها بازگردد. به جز پشتیبانی کار زیادی از دست ما برنمی‌آید و باید با خرد جمعی از کادر فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان کمک بگیریم تا به روزهای اوج دوومیدانی بازگردیم.

هاشم صیامی چند روز قبل به دلیل برخی اتفاقات در مسابقات دو استقامت در شهر شیراز از سمت خود استعفا کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha