طرح محرومیت زدایی از ۱۴ روستای بشاگرد هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: قرارگاه پیشرفت سپاه استان امسال محرومیت زدایی از ۱۴ روستای محروم بشاگرد را به نیت چهاره معصوم به صورت هدف در دستورکار قرار داده و درصدد توانمندسازی این روستاها است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار اصغرصادقی روز دوشنبه در نشست همفکری با مسوولان بشاگرد و بازدید از روستاهای محروم این منطقه افزود: در موضوع‌های مربوط به آبرسانی، زیرساخت‌های سلامت، مدرسه، مسجد، خانه عالم، سازه‌های آبخیزداری و زمین ورزشی در این ۱۴ روستای محروم بشاگرد به طور خاص به دلیل نیازهای مطرح شده ورود می‌کنیم.

سرهنگ صادقی در ادامه با بیان اینکه هر کاری که در کشور انجام می‌شود باید در راستای رفع فقر و مشکلات اقتصادی و ایجاد رونق در زندگی مردم باشد، اظهار کرد: توانمندسازی مشاغل خانگی از طریق کارگروه اشتغال قرارگاه در روستاهای هدف دنبال می‌شود.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر مبنی بر محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: شهرستان‌ بشاگرد دارای منابع، معادن و در مجموع ظرفیت‌های طبیعی فراوانی است و همت قرارگاه پیشرفت به سمتی است که مشکلات معیشتی و محرومیت را از بین ببرد.

شهرستان بشاگرد در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و از جمله مناطق محروم کشور است که البته در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام‌های بزرگی در جهت عمران و آبادانی آن برداشته شده اما همچنان محرومیت‌های بسیاری در این منطقه وجود دارد و دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای نسبت به رفع محرومیت در این منطقه دارد.

گفتنی است؛ قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حوزه اجرای طرح‌های محرومیت زدایی از جمله آبرسانی، راه سازی، ساخت خانه عالم، مسجد، مدرسه سازی و کارهای فرهنگی پیشگام بوده و با خدمات خود به مناطق محروم باعث شده تا مردم روستاها طعم مدیریت جهادی اوایل انقلاب را حس کنند.

«دژگان بندرلنگه»، «گافر و پارامون بشاگرد»، «درپهن میناب»، «سیاهوی بندرعباس»، «کوشا احمدی حاجی آباد» و «سورک جاسک» روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان در راستای محرومیت زدایی هستند اما محرومیت زدایی از دیگر روستاها نیز در دستورکار این قرارگاه قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha