۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85104981
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه وظیفه اصلی بسیج است

بجنورد-ایرنا- فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه و پاسداری از آرمان‌های انقلاب وظیفه اصلی بسیج است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار اسماعیل فرجی روز دوشنبه در همایش عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در خراسان شمالی اظهار کرد: برای حفظ ارزش های دینی و پاسداری از انقلاب اسلامی شهدای زیادی تقدیم شده است، بسیج مردمی نیز در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: این نیروی مردمی همواره در حفظ ارزش های دینی پیشقدم بوده و خدمت به مردم را از اولویت هایش دانسته است.

سردار فرجی ادامه داد: بسیج در تمامی بحران ها کنار مردم بوده و همواره با اخلاص و معنویت کشور را از گزند بدخواهان نظام اسلامی دور نگه داشته است.

وی با اشاره به گستردگی عمکرد بسیج، گفت: این نیروی مردم اینک در قالب ۱۱ قرارگاه در جامعه خدمت رسانی می کند و با معنویت خدمات را بدون چشم‌داشت ارایه می دهد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: همین اعتقاد و معنویت موجب می شود که حتی پاسدار بازنشسته در خدمت به مردم پیشقدم باشد.

سردار فرجی تصریح کرد: آنچه امروزه جامعه را از گمراهی نجات داده، معنویت است بنابراین باید سعی کنیم این ارزش های معنوی در جامعه تقویت شود.

وی با گرامیداشت هفته معلم، عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و همچنین هفته بسیج سازندگی گفت: جامعه هیچگاه خدمات معلمان و مربیان را فراموش نخواهند کرد چرا که همه مدیون تعالیم این عزیزان هستیم.

این آیین با حضور مسوولان، سپاهیان و بسیجیان اقشار مختلف در تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج برگزار شد و در پایان از تعدادی خانواده شهدا، بسیجیان فعال تقدیر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha