۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85104831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتقای تکنیک، رویکرد هفدهمین اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان است

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: بهبود تمرکز و ارتقای تکنیک رویکرد هفدهمین اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان است.

لیلا بریانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: دومین اردوی آماده سازی تیم والیبال نشسته بانوان کشورمان در سال ۱۴۰۲ از ۱۵ اردیبهشت در همدان آغاز شده و تا ۲۲ این ماه ادامه خواهد یافت و ما بیشتر بر بهبود تمرکز، ارتقای عملکرد، کارایی، توانایی و تکنیک و تاکتیک تاکید داریم.

وی با بیان اینکه اردوی فعلی از شرایط خوبی برخوردارست، ادامه داد: اکنون ۱۶ بازیکن در اردو حضور دارند و در مجموع ۱۲ بازیکن برای رقابت‌های پیش رو انتخاب خواهند شد.

سرمربی اصفهانی تیم والیبال نشسته بانوان ایران خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا تیر امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد و قصد داریم با انگیزه بالا در این دوره شرکت کنیم.

بریانیان تصریح کرد: تا مسابقات مورد اشاره و همچنین بازی‌های آسیایی هانگژو که مهر امسال در چین برگزار خواهد شد هر ماهه یک اردوی آماده سازی هفت هشت روزه خواهیم داشت تا روز به روز میزان آمادگی بازیکنان و هماهنگی تیمی بهتر شود.

وی افزود: ایران بعد از چین مقام دوم آسیا را در اختیار دارد و با غیرت و کوشش بچه‌های تیم حتی قهرمانی در آسیا دور از ذهن نیست و ما برای دستیابی به این مهم تلاش خواهیم کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha