۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۰۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85104619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتخاذ تمهیدات ترافیکی برای مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در شهرستان ری

شهرری - ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: از هم اکنون تمهیدات ترافیکی مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان پیش بینی و اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، حمید زمانی شامگاه یکشنبه در شورای ترافیک شهرستان ری از پیش بینی تدابیر لازم استقبال از زائران و مهمانان مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) از هم اکنون و با حضور دستگاه های مرتبط مختلف خبر داد و اعلام کرد: پیش بینی می شود امسال جمعیت بیشتری نسبت به سال گذشته از سراسر کشور برای این مراسم حضور یابند.

وی اظهار داشت: باتوجه به فروکش کردن ویروس کرونا و برقراری فضای آرام و امن در کشور، قطعا امسال دلدادگان و علاقه مندان برای حضور در آستان مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب حضور می یابند.

فرماندار ویژه شهرستان ری لازمه استقبال، پذیرایی و مدیریت این تعداد زائر و مسافر را هماهنگی و آماده سازی تمهیدات از یک ماه باقی مانده تا این مراسم دانست و ادامه داد: یکی از نکات مورد تاکید برای میزبانی از این تعداد مسافر پیش بینی و آماده سازی فضای لازم برای تردد، اسکان، پارک خودرو و خدمات بهداشتی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نشست امروز که با حضور مسئولان راهور، شهرداران و معاونان ترافیک شهرداران مناطق ۱۵، ۱۹ و ۲۰ شهر تهران، بخشداران و مدیران مرتبط برگزار شد در همین زمینه مصوبات لازم اتخاذ و هماهنگی های لازم برای پیش برد امور انجام گرفت.

زمانی لازمه اجرای برخی اقدامات را مصوبه فرمانداری دانست و یادآور شد: در این نشست مصوبات لازم صادر شد تا مسئولان بخش های مختلف به اتکای این مصوبات کارها را پیش ببرند.

حضرت امام خمینی ( ره ) در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ به ملکوت اعلی پیوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha