۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۵۳
کد خبر: 85104456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متقاضیان ساکن شهرستان چوار در سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند

ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان چوار با بیان اینکه سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن در استان ایلام با دستور و رایزنی استاندار باز می شود، گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان چوار و حومه ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم یعقوبی، عصر روز یکشنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان ایلام، اظهار کرد: با دستور و پیگیری استاندار ایلام سامانه ثبت نام برای واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن باز خواهد شد و متقاضیان، جوانان و افراد فاقد مسکن می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

فرماندار چوار گفت: در راستای تامین مسکن مورد نیاز برای جوانان این شهرستان و شهروندان فاقد مسکن، زمین های اداره ورزش و جوانان و دانشگاه ایلام در این شهرستان برای تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به زودی کلنگ طرح نهضت ملی مسکن در شهر چوار بر زمین زده خواهد شد، یادآور شد: با توجه به ظرفیت ابلاغی شهرستان، متقاضیان واجد شرایط می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه طرح ملی نهضت مسکن اقدام نمایند تا از مزایای این طرح دولت سیزدهم برخوردار شوند.

فرماندار چوار با اشاره به اعلام آمادگی بنیاد مسکن براس ساخت واحدهای مسکونی در روستای مورت، تصریح کرد: در تلاش هستیم که در روستای مورت این شهرستان، با همراهی مردم و صاحبان زمین و عقد تفاهم نامه، واحدهای مسکونی در این روستا بصورت ویلایی ساخته شود.

یعقوبی بیان کرد: چنانچه زمین دولتی در روستای مورت وجود داشته باشد از زمینهای بلااستفاده برای ساخت مسکن در این روستا استفاده خواهد شد تا مطالبه و دغدغه چندین سال جوانان و مردم محقق شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha