۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85104369
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

سپیدرود با برتری برابر بعثت کرمانشاه چهارم شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴
کد خبر: 85104369
سپیدرود با برتری برابر بعثت کرمانشاه چهارم شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت با برتری برابر بعثت کرمانشاه رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم کشور را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و بعثت کرمانشاه عصر یکشنبه در هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه سه بر ۲ برابر حریف خود به برتری رسید.

سپیدرودی‌ها با این پیروزی گرچه نتوانستند جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را کسب کنند اما در پایان این مسابقات با کسب ۳۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات قرار گرفتند.

گل‌های تیم فوتبال سپیدرود رشت را در این دیدار ، آرمان مردانی در دقیقه ۴۶ ، میلاد نوری در دقیقه ۴۸ و از روی نقطه پنالتی و معین ثقوی در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند و گل‌های تیم فوتبال بعثت کرمانشاه نیز توسط محمدمتین نوری در دقیقه ۴۸ و سجاد سیاه‌کمری در دقیقه ۶۲ به ثمر رسید.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پایانی این مسابقات با ترکیب میثم حسین پور، میلاد پورمحسن، معین تقوی، رضا عاشوری، آرمان مردانی، سعید مرتضوی، ماهان سروی ، مهیار نوری، علیرضا ربیع زاد، ابوالفضل آذرنوشان و صالح غلامی رو در روی بعثت کرمانشاه قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با ترکیب کسری همتی ، میلاد محمدی، علیرضا رضایی، سجاد سیاه کمری، حمید قادری، حمیدرضا زارعی، پارسا زمانی ، محمدمیلاد بهاروند، سهند اسدی ، حسین علی اکبری و محمدمتین نوری مقابل سپیدرود قرار گرفت.

قضاوت این مسابقه را ، حسین بابایی‌نژاد با کمک‌های سیدمیلاد رضوی و بهتاش یداللهی برعهده داشتند که در جریان این دیدار، ماهان سروی، میلاد پورمحسن و معین تقوی از سپیدرود رشت، کسری همتی و حسین علی‌اکبری از بعثت کرمانشاه کارت زرد دریافت کردند.

در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت تیم‌های اول و دوم هر گروه به لیگ دسته اول کشور صعود می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha