سوم خرداد نماد مقاومت و از روزهای پرافتخار تاریخ ایران است

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از روزهای بیادماندنی و پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است که یاد آن باید به عنوان یکی از نشانه‎‌های همبستگی و مقاومت مردم در راه حفظ کیان کشور برای همیشه زنده بماند.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز یکشنبه در نشست استانی هماهنگی ستادهای راهیان نور، اربعین حسینی و ارتحال امام خمینی (ره) افزود: باید این مناسبت‌های تاریخی ملی و مذهبی را با اجرای برنامه‌های مناسب و هدفمند برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی با اشاره به از سرگیری اعزام علاقمندان برای حضور در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) پس از فروکش شدن کرونا، خواستار هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مرتبط در اعزام زائران گلستان برای شرکت در آیین شد.

مهاجر به عملکرد سال گذشته ستاد راهیان نور گلستان اشاره کرد و گفت: اعزام اقشار گوناگون از جمله نسل جوان در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و الگو گیری از آن دستاوردها برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و حفظ هوشیاری در برابر توطئه دشمنان است.

سوم خرداد نماد مقاومت و از روزهای پرافتخار تاریخ ایران است
لزوم سرمایه‌گذاری در اعزام بهتر زائران به راهیان نور

فرمانده سپاه نینوا گلستان هم در این جلسه با اشاره به این که ستاد راهیان نور ، کار جهادی در راستای زنده نگهداشتن دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده است، گفت: سرمایه‌گذاری در این حوزه بسیار مهم بوده و باید بیش از آن به این مهم توجه شود.

سردار علی ملک‌شاهکوهی افزود: دفاع مقدس دستاورد بسیار بزرگ و الگویی برای پیشرفت و توسعه ملت ایران است.

وی همچنین از مشارکت خیرین در احیای منطقه عملیاتی هفت تپه خوزستان قدردانی کرد و گفت: سال قبل ۲۰ هزار نفر از جوانان استان‌های گلستان و مازندران از این منطقه عملیاتی دیدن کردند.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به میزبانی گلستان از ۲ هزار و ۵۰۰ یادواره شهدا در سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: برپایی این یادواره‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

تدارک اعزام‌ هفت هزار نفر به مناطق عملیاتی کشور

معاون اجرایی و رییس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان هم گفت: امسال ۷ هزار زائر نفر از این استان به مناطق عملیاتی کشور اعزام خواهند شد.

سرهنگ مجید زمانی افزود: سال قبل هم از این استان ۶ هزار و ۱۴ نفر متشکل از اقشار مختلف به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند.

سرهنگ باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان هم از اعزام ۵ هزار نفر از این استان به عنوان زائر به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای ۱۴ شهرستان و اختصاص سهمیه لحاظ شده است.

سوم خرداد نماد مقاومت و از روزهای پرافتخار تاریخ ایران است
در این آیین با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان از مدیران دستگاه‌های، فرمانداران، فرماندهان نواحی و مسوولان کمیته‌ها موفق ستاد راهیان راهیان نور استان با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha