۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85104139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۰ رویداد در تقویم فدراسیون سوارکاری تصویب شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85104139
۱۴۰ رویداد در تقویم فدراسیون سوارکاری تصویب شد

بوشهر - ایرنا - سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: در تقویم ۱۴۰۲ این فدراسیون ۱۴۰ برنامه رقابتی و آموزشی به تصویب رسیده که بر اساس زمانبندی انجام شده در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، رضا زندی روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات سوارکاری استان بوشهر اظهار کرد: از این شمار ۶۰ رویداد آموزشی است که دوره‌ های مربیگری، داوری و کلینیک را شامل می‌شود.

وی افزود: برای نخستین بار از سوی فدراسیون جهانی میزبانی مسابقات جهانی پرش با اسب به کشور ایران داده شده که با حضور ۲۰ کشور جهان در مهرماه امسال برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون سوارکاری تصریح کرد: با توجه به قرنطینه اسب‌ها برای حضور در این رقابت‌ها، سوارکاران ایرانی در بازی‌های آسیایی با اسب‌های خارج از کشور حضور می‌یابند.

۱۴۰ رویداد در تقویم فدراسیون سوارکاری تصویب شد

بوشهر سوارکاران مستعد دارد

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست گفت: بوشهر در سوارکاری ورزشکاران مستعدی دارد و از این رو این اداره‌کل نگاه ویژه‌ای به این رشته ورزشی دارد.

یاسر جمالی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم، زیرساخت‌ها برای بازی‌های قهرمانی در سطح استان بوشهر بهبود داده می‌شود.

وی از مسئولان هیات سوارکاری استان بوشهر خواست تا برگزاری دوره های آموزشی را در دستورکار قرار دهند و تلاش شود تا رتبه این استان براساس ارزیابی فدراسیون در چهار سال آینده ارتقا یابد.

در مجمع انتخابات هیات سوارکاری استان بوشهر که امروز با حضور سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان این استان و سرپرست فدراسیون سوارکاری و اعضای مجمع برگزارشد، ابوذر قائدی رئیس پیشین این هیأت با ۱۹ رأی به مدت چهار سال دیگر دراین سمت‌ ابقا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha