۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85104051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایده‌های استارتاپی فرهنگی در اصفهان پذیرفته می‌شود

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85104051
 ایده‌های استارتاپی فرهنگی در اصفهان پذیرفته می‌شود

اصفهان- ایرنا- رییس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری ششمین مرحله پذیرش ایده‌های استارتاپی فرهنگی و تیم ایده‌های فرهنگی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق امینی، روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری فرآیند پذیرش ایده‌های استارتاپی فرهنگی در استان اظهار داشت: مخاطبان این رویداد، تمامِ تشکل‌ها، گروه‌ها و مؤسسات فرهنگی، تبلیغی و مذهبی در حوزه‌های مختلف علوم اسلامی، علوم انسانی، خانواده و تربیت هستند که حیطه کاری آنها با حوزه فعالیت‌های خانه فناوری فرهنگی تطابق داشته باشد.

استارتاپ به کسب‌وکارهای نوپا گفته می‌شود که با ارائه‌ راه‌حلی خلاقانه برای رفع یک نیاز بسرعت رشد کرده و به درآمد می‌رسد.

وی ادامه داد: خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان در این مرحله ظرفیت پذیرش پنج تا ۱۰ تیم ایده‌پرداز فرهنگی را دارد که توسط یک تیم مجرب، مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته و در صورت همخوانی آن با رسالت‌ خانه فناوری‌های فرهنگی، صاحبان آن ایده به جلسه مربیگری دعوت خواهند شد.

به گفته وی، در این جلسه، ایده‌ها توسط داوران مورد پیش‌داوری‌ اولیه قرار می‌گیرند و پس از آن پیشنهادهای اولیه و تکمیلی برای بهبود، رشد و ارتقا ایده به ایده‌پردازان ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام امینی ادامه داد: بعد از این مرحله، دوره‌های آموزشی رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته تا ضمن برخورداری از امکانات آموزشی این دوره به تکمیل و ارتقا ایده خود بپردازند و در صورتیکه شرکت‌کنندگان در روز داوری، پذیرش و موفق به کسب ۶۰ امتیاز از مجموع یکصد امتیاز این مرحله شدند، تیم ایده آنها مورد پذیرش قرار گرفته و وارد مرحله آماده‌سازی بوم کسب‌وکار نهایی می‌شوند.

رییس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان اضافه کرد: پس از این مرحله که ۲ تا ۳ ماه به طول می‌انجامد، بوم کسب و کار ایده‌ها، داوری و آماده ورود به طراحی مدل تجاری و بازار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در تمام این مراحل رایگان است و تیم‌ها و استارتاپ ‌های متقاضی هیچ هزینه‌ای متحمل نمی‌شوند چون این خدمات طبق رسالت دفتر تبلیغات اسلامی بصورت رایگان ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام امینی اظهار داشت: تیم ایده‌های وارد شده در این رویداد باید نسبت ‌به ضوابط و تلاش برای رشد و تعالی ایده خود و کسب استانداردهای لازم تعهد داده و با سرعت، مسیر ارتقا گروهشان را پیش ببرند.

وی با دعوت از تمام علاقه‌مندان رای شرکت در این رویداد گفت: استارتاپ‌های فرهنگی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی noavari.dte.ir ثبت نام یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۱۳۲۲۰۸۰۰۱ داخلی ۷ تماس حاصل کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha