به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.
ساکت با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مدت ۴ سال در دوره ۲۰۲۳-۲۰۲۷ عضویت این کمیته را به دست آورد.
در همین رابطه داتو ویندزور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامهای به نمایندگی از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اعضای کمیته اجرایی انتصاب او را در کمیته بازاریابی AFC تبریک گفته است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به گسترش حوزههای گوناگون فوتبال در سطح قاره آسیا توجه ویژه داشته که یکی از حوزههای مهم، مسئله بازاریابی و فعالیتهای اقتصادی است و کمیته بازاریابی به عنوان بدنه مشورتی کمیته اجرایی AFC میباشد.
لازم به ذکر است که کمیته بازاریابی یکی از ۱۵ کمیته دائمی AFC است که شامل ۱۴ عضو از کشورهای ایران، کرهجنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است.
نظر شما