۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85103814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سنندج: اتحاد مسلمانان شکست بزرگی برای دشمنان است

سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج و نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ابتکار ایران در ایجاد ارتباط و اتحاد بین کشورهای اسلامی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و شکست بزرگی برای آنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا فایق رستمی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای اردیبهشت ۱۴۰۲ در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: توطئه‌های دشمنان یکی یکی در حال خنثی شدن بوده و حرکت امروز ایران اسلامی و دیگر کشورهای منطقه، خط بطلانی بر دسیسه‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه شهدا در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی، درس عزت، کرامت، شرافت، ایثار و فداکاری را به مردم و مسئولان دادند، افزود: شهیدان، درس استقامت را به ما هدیه کردند و با خون خود، پیام عزت و اقتدار به مردم و جهانیان دادند.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری، شهدا را بهترین معامله‌کنندگان با خداوند توصیف کرد و ادامه داد: طبق شریعت اسلام، هر کسی یک نفر بیگناه را به قتل برساند، گویی تمام انسان‌ها را به قتل رسانده است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه مدیون خون شهدا هستیم، تاکید کرد: امروز مسئولان کشور، باید قدر خون شهدا را بدانند و از فرصت مسئولیت برای ارائه خدمات شایسته به ویژه رفع گرانی و مشکلات اقتصادی استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان هم گفت: شهدای اردیبهشت امسال، با خون خودشان دوباره غیرت و جوانمردی را در وجود ما زنده کردند؛ شهدایی که مظلومانه به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی با بیان اینکه شهید الداغی با شهادت خودش نشان داد هنوز غیرت در میان جوانان ایرانی وجود دارد، ادامه داد: تقاص خون این شهدا و شریک جنایت عاملان این جنایت‌ها کسانی هستند که فضای ناامنی و سواستفاده را برای دشمن فراهم کردند و شرایط را به سویی بردند که امید را در دل دشمن زنده کردند که البته با هوشیاری مردم، توطئه های دشمن خنثی شد.

شهید حمیدرضا الداغی، شهید عباسعلی سلیمانی، شهیده نرجس صیاد و شهید علیرضا شهرکی، اردیبهشت امسال به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha