۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85103608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: برای تحقق اهداف دولت در حوزه مسکن به نگاه انقلابی نیاز داریم

شهرری - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با توجه به انبوه مأموریت‌های محول شده به ادارات کل راه و شهرسازی کشور و نگاه دولت به این حوزه بدون شک برای تحقق اهدافمان به نگاهی انقلابی و جهادی نیاز داریم.

به گزارش ایرنا، میر محمد غراوی معاون عمرانی استانداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل اسبق و جدید اداره کل راه و شهرسازی استان تهران که شامگاه شنبه برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات ما به خصوص در برخی موارد از جمله مدیریت زمان، کنترل پروژه، مکانیزم نظارت و نظام تشویق و تنبیه باید نسبت به سال گذشته ارتقا یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا از تمام مدیران انتظار داریم ضمن درک شرایط حساس فعلی و مأموریت و اهمیت حوزه های مختلف کاری با هدف تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم تمامی همکاری لازم با مجموعه را داشته باشند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل پیشین در شرکت عمران شهر جدید پردیس و کامیابی در سنگرهای خدمت جدید برای مدیر کل جدید، افزود: مدیرکل جدید با مباحث شهرسازی و مسکن غریبه نبوده و با تمام مأموریت‌های ما به ویژه دغدغه اصلی این روزهای کشور تحت عنوان نهضت تولید مسکن آشنایی دارد.

در این آیین با ابلاغ حکم از سوی وزیر راه و شهرسازی، حسین جنتی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران منصوب و از خدمات خلیل محبت خواه قدردانی شد.

حسین جنتی پیش از این در سمت مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان خدمت کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha