سرمربی گل‌گهر سیرجان: امیدوارم بدشانسی ما در گلزنی تمام شود

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در سه بازی اخیر خیلی بدشانس بودیم که باعث شد امتیاز از دست دهیم و امیدوارم روزی این بد شانسی‌ها در گلزنی ما در مسابقات تمام شود.

به گزارش ایرنا، سعید الهویی شامگاه شنبه در نشست خبری پس از دیدار ۲ تیم گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در پاسخ به پرسشی در مورد تفاوت گل گهر پس از رفتن امیر قلعه نوعی سرمربی سابق این تیم افزود: هرقدر هم علمی به فوتبال نگاه کنید، بخشی از آن شانس است و ما در بازی های گذشته، فقط در استفاده از موقعیت‌هایمان مقداری کم شانس بودیم.

وی اظهار داشت: بخشی از گلزنی در فوتبال مربوط دقت، کیفیت و شانس بازیکنان است و مسئولیت نداشتن کیفیت و دقت بازیکن گل گهر بواسطه انتخاب آنان، با من است اما شانس هم در فوتبال نقش دارد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: متاسفم که به واسطه شکست امروز باید دوباره صحبت‌هایم را مثل هفته قبل با معذرت خواهی شروع کنم، هرچند فکر می کنم که به‌لحاظ فنی هرچه باید را در زمین انجام دادیم.

وی تاکید کرد: براساس آمار منتشر شده از بازی امروز، تیم فوتبال گل گهر سیرجان مالکیت ۶۰ درصدی و امید به گل چهار برابری نسبت به آلومینیوم اراک داشت و ضمن از دست پنالتی، یک تا ۲ جین موقعیت داشتیم و بهترین بازیکن زمین نیز دروازه بان اراک بود.

الهویی گفت: باوجود تمامی اتفاقاتی که در جریان بازی افتاد بدشانسی محض همچون بازی های گذشته باعث شد که امتیاز از دست بدهیم.

وی یادآور شد: شکل و مدل بازی حریف به گونه ای بود که از هر اتفاقی برای کشتن وقت و خواباندن بازی استفاده می‌کردند، به آنان احترام می گذارم زیرا هرکس دوست دارد به یک روش پیروز شود.

الهویی بیان کرد: در نیمه نخست بازی و در زمانی که بازیکن ما در حالت ضد حمله و موقعیت چهار در برابر ۲، در حالی که می‌دانست حریف تمارض می کند، توپ را به بیرون زد.

وی افزود: به روش و مدل تیم های دیگر احترام می گذارم و سرم بابت کیفیت بازی که ارایه دادیم، بلند است و مثل بازی مقابل پرسپولیس و هوادار تهران با اینکه امتیاز از دست دادیم به این تیم افتخار می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم جبران کنیم و به مسیر خودمان بازگردیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در خصوص شعارهای تماشاگران در ورزشگاه عنوان کرد: به این افراد احترام می گذارم، به هر حال تماشاگر از تیم گل گهر برد می‌خواهد و هیچ نظر دیگری ندارم.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته ۲۸ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با تک گل میلاد فخرالدینی بازیکن کرمانی آلومینیوم اراک شکست خورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha