۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85103224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ معلم نمونه دزفول تجلیل شدند

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85103224
۴۰ معلم نمونه دزفول تجلیل شدند

دزفول-ایرنا- طی آیینی با حضور مسوولان محلی، ۴۰ معلم نمونه شهرستان دزفول در سالن ایثار این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه دزفول روز شنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان دزفول در سالن ایثار گفت: باید برای سند بنیادین آموزش و پرورش راهکار و نقشه داشته باشیم.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی معلم را بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، معمار آینده کشور دانست و افزود: هنر معماری حدنهایتی ندارد؛ معلم مانند یک معمار مطالب را به گونه‌ای در کنار هم قرار می‌دهد که برای دانش آموز قابل فهم باشد.

وی با بیان اینکه معلم فکر کردن و اندیشیدن را به دانش آموز آموزش می‌دهد، ادامه داد: برخی معلمان روش‌ها و فن تدریس خاصی دارند؛ معمار بودن وظیفه سنگین و پرمسوولیتی است که بر عهده معلمان نهاده شده است.

امام جمعه دزفول معلمی را کاری بسیار دشوار و مسؤولیتی سنگین دانست و گفت: معلم با یک حرف و جمله می‌تواند سرنوشت یک فرد را تغییر دهد.

وی بیان اینکه برخی افراد از گلایه‌ها ناراحت می‌شوند، افزود: برخی می‌گویند جهادی کار می‌کنیم در حالی که مفهوم جهاد را نمی‌دانند.

سال تحصیلی سختی بر فرهنگیان گذشت

مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز ضمن تبریک هفته بزرگداشت هفته معلم اظهار کرد: شیوع کرونا سال‌های سختی برای تعلیم و تربیت رقم زد و فشارهای روحی و روانی زیادی به آموزش و پرورش وارد شد.

امیر ظاهرطحان با گرامیداشت یاد تلاشگران دوره کرونا افزود: ۹ معلم دزفولی در دوران کرونا جان باختند و اجازه ندادند هیچ دانش آموزی دچار مشکل شود.

وی با بیان اینکه ۸۰ شهید فرهنگی در دزفول تقدیم میهن اسلامی شده است، ادامه داد: پس از بازگشایی مدارس، دشمن سکوت نکرد و سه ماهه اول سال تحصیلی اغتشاشات زیادی به همراه داشت.

مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان کرد: دشمن با نقشه جدید سعی در ایجاد مشکل در تعلیم و تربیت کرد که با تلاش سپاه، جهادگران و فرهنگیان خنثی شد.

وی با بیان اینکه پایان سال نیز با موضوع مسمومیت در مدارس مواجه بودیم، افزود: سال تحصیلی جاری بر فرهنگیان سخت گذشت ولی با تلاش‌های صورت گرفته نقشه‌های دشمن عملی نشدند.

ظاهرطحان از تلاش جامعه فرهنگیان دزفول قدردانی و به کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط دانش آموزان دزفول در حوزه‌های مختلف اشاره کرد.

در این آیین که با اجرای سرود توسط دانش آموزان همراه بود از ۴۰ معلم نمونه دزفول تجلیل به عمل آمد.

شهرستان دزفول حدود ۸۶ دانش آموز، ۴۰۰ مدرسه و پنج هزار فرهنگی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha