۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85103165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف در دانشگاه زنجان موجب مرگ دانشجوی دختر شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبر: 85103165
تصادف در دانشگاه زنجان موجب مرگ دانشجوی دختر شد

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه زنجان گفت: برخورد خودروی ۲۰۶ با یک دختر دانشجو در دانشگاه زنجان موجب مرگ این دختر جوان بعد از چهار روز تحمل درد و رنج شد.

جلال بازرگان روز شنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه روز ۱۲ اردیبهشت رو به روی سالن ورزشی خواهران دانشگاه به وقوع پیوست و دانشجویی با خودروی ۲۰۶ با یک دانشجوی دیگر تصادف کرد.

وی اضافه کرد: دانشجوی مصدوم طی تماس با اورژانس به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان اعزام و راننده خودرو نیز تحویل پلیس راهنمایی و رانندگی و مقامات قضایی شد.

این مسوول ادامه داد: طبق مدارک و شواهد متاسفانه "محدثه بختیاری" دانشجوی ترم ۲ رشته علوم ورزشی در این حادثه دلخراش بر اثر شدت ضربه وارده به سر خونریزی مغزی کرد و پس از بستری شدن نیز اقدامات جراحان و پزشکان موثر واقع نشد.

وی اظهار داشت: این دانشجو بعد از چهار روز تحمل درد صدمات و جراحات وارده صبح امروز دیده از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت.

رییس دانشگاه زنجان با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر جلسات متعدد ترافیکی برای بهبود تردد در داخل دانشگاه برگزار شده است، ادامه داد: با وقوع این حادثه و اهمیت موضوع باید تصمیمات جدید ترافیکی در دانشگاه اتخاذ شود.

وی در خصوص راهکار پیشگیری از تکرار بروز چنین حوادث تلخی در دانشگاه زنجان، خاطرنشان کرد: این دانشگاه خارج از شهر واقع شده است بنابراین نمی توان از ورود خودروی دانشجویان به محوطه خودداری کرد.

رییس دانشگاه زنجان با بیان اینکه بیشترین دارندگان خودرو، دانشجویان مقطع کارشناسی هستند، ادامه داد: راهکار حل این موضوع احداث پارکینگ در ورودی دانشگاه است که تحقق این امر مهم نیز به تخصیص اعتبارات لازم نیاز دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha