بیش از هزار میلیارد تومان طرح عمرانی هفته هلال احمر در کشور افتتاح می‌شود

بروجرد - ایرنا - دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و خدماتی هفته هلال احمر در کشور افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا، یعقوب سلیمانی روز شنبه در حاشیه افتتاح درمانگاه و داروخانه هلال احمر بروجرد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همایش ۱۰۰ هزار نفری جمعیت هلال احمر کشور در هفته هلال احمر برگزار می‌شود و این همایش در راستای اعلام امادگی هلال احمر در کنار سایر دستگاه‌ها امدادی کشور برای مواجه با حوادث‌ است.

وی اظهار کرد: ۶ هزار و ۶۰۰ خانه هلال در کشور داریم که کانون بی واسطه ارتباط با مردم هستند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: از سیاست‌های امسال هلال احمر حضور مردم و مردمی کردن خدمات است که باید مورد توجه مسوولان استانی و شهرستانی قرار بگیرد.
سلیمانی افزود: تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش برای آموزش های امداد و نجات انجام شده و به دنبال این هستیم که بستر را مویرگی کنیم که هر منزل یک امدادگر داشته باشد.
وی ادامه داد: همه تلاش خود را به این معطوف کردیم که امسال به موضوع آموزش توجه جدی شود و محور آموزش خود مردم باشند و اگر مردم آموزش ببینند هم بازدارندگی است و هم به سرعت می توان کار را دنبال کرد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توسعه خانه‌های هلال و کیفی سازی آنان به دنبال توسعه خدمات امداد و نجات هستیم.

به گزارش ایرنا، در سفر یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور داروخانه و درمانگاه جمعیت هلال احمر بروجرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha