تامین داروهای بیماران خاص در داروخانه هلال احمر بروجرد انجام می‌شود

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به شهروندان تامین و تهیه داروهای بیماران خاص در داورخانه و درمانگاه هلال احمر بروجرد انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس گودرزی روز شنبه در آیین افتتاح داروخانه و درمانگاه هلال احمر بروجرد افزود: خدمات رسانی بهتر به مردم در سایه تعامل و هماهنگی بین دستگاهی امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: ظرف سه ماه آینده شاهده بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر با پنج بخش ویژه خواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بهداشت و درمان یکی از مطالبات مردم است که در این حوزه اتفاقات خوبی رخ داد.
گودرزی افزود: هلال احمر بروجرد نیاز به آمبولانس دارد که امیدواریم این امکان با سفر دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور به بروجرد محقق شود.

وی بیان کرد: به عنوان نماینده مجلس از هر طرحی که برای ارتقای خدمات هلال احمر ارائه شود، دفاع می‌کنیم.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امداگران جمعیا هلال احمر در همه شرایط خاص به ویژه در برف و سیل در کنار مردم بودند.

مسلم مرادی افزود: جمعیت هلال احمر دارای جوانانی متدین و شجاع است که در همه ایام تلاش می‌کنند تا به مردم خدمات رسانی کنند.

وی اد: با توجه به اینکه شهرستان بروجرد مسیر جنوب به مرکز قرارگرفته و ترددها زیاد است و در سال گذشته ۹۵ درصد کسانی که در محل حادثه فوت شدند، نیازمند اقدامات فوری در محل حادثه بودند، لذا به امدادگران نیاز داریم که در تصادفات کمک کنند.
فرماندار بروجرد گفت: جوانان که در هلال احمر فعالیت دارند مشکل بیمه و قرارداد دارند که باید مورد توجه قرار گیرد تا با یاری هم بتوانیم این افراد با انگیزه تلاش کنند.
مرادی افزود: برای ارائه خدمات امدادی در مواقع ضروری نیازمند چادر امدادی هستیم که امیدواریم از طرف هلال احمر کشور تامین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا با حضور یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور داروخانه و درمانگاه هلال احمر بروجرد افتتاح شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha