۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85103017
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمع آوری میراث شفاهی شهدای کارگر یک ضرورت است

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبر: 85103017
جمع آوری میراث شفاهی شهدای کارگر یک ضرورت است

کرج - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: ثبت میراث معنوی، شفاهی و جمع آوری خاطرات و آثار به جا مانده از شهدای کارگر یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به همراه معاونین این اداره کل در دیدار با «عبداله دارایی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجلیل از مقام والای کارگران، اظهار کرد: انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی سیره شهدای کارگر و حضور فعالانه در باغ موزه دفاع مقدس استان البرزضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: تولید محتوا با موضوع شهدای کارگر استان البرز و ارائه آن در باغ موزه دفاع مقدس استان البرز پس از بهره برداری در سال آینده از مهمترین رویکردهای همکاری ۲ مجموعه است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز همچنین در این نشست از ضرورت برگزاری یادواره شهدای کارگری سخن گفت و ادامه داد: معرفی شهدای کارگری، سبک زندگی آن‌ها و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های آن‌ها به نسل جوان از دیگر مواردی است که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

همچنین در این نشست «عبداله دارایی» با تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای کارگر، تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هیچ تلاشی در جهت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا دریغ نخواهد کرد و در این راستا هر ساله نسبت به برپایی یادواره شهدای کارگری اقدام می‌کند.

دارایی با اشاره به آمادگی جهت حضور فعالانه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سخن گفت: پس از انعقاد تفاهم نامه و آماده شدن دستور کار و شیوه همکاری، آمادگی داریم نسبت به تولید محتوا و فراهم آوردن بستر معرفی و نشر ارزش‌های شهدای کارگر با جدیت بیشتری اقدام کنیم.

استان البرز ۳۸۰ شهید جامعه کارگری تقدیم اسلام کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha