۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85102719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسیر منتهی به دریاچه تار دماوند برای تردد گردشگران مساعد نیست

دماوند - ایرنا - رئیس محیط زیست شهرستان دماوند گفت: با توجه به شرایط مسیر منتهی به دریاچه تار این شهرستان، این جاده هنوز مساعد تردد گردشگران نیست و از طبیعت گردان تقاضا داریم در آغاز سفر به نکات ایمنی برای حفظ جان خود و همچنین الزامات زیست محیطی طبیعت گردی توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا از اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، نقی میرزا کریمی روز شنبه اظهار داشت: با مساعدت و همکاری شهرداری دماوند، جاده دریاچه تار بازگشایی و محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست در پاسگاه محیط بانی دریاچه تار به صورت شبانه روزی مستقر شدند.
وی افزود: گشت و کنترل منطقه توسط محیط بانان در حال انجام است و در این رابطه ۲ نفر متخلف که مبادرت به صید ماهی قزل آلا کرده بودند برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می شوند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند با هشدار به متخلفین، گفت: هر گونه شکار و صید بدون اخذ مجوز قانونی تخلف محسوب شده و برابر قانون در این خصوص برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرناف هفته گذشته نیز خانم ۵۰ ساله‌ ساکن تهران‌پارس که با همراه با خانواده به دریاچه تار آمده بود، هنگام برداشت گیاهان مرتعی به‌علت شیب تند به پایین‌دست دره‌ای سقوط می‌کند که دراین حادثه این بانو جانش را از دست می دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha