۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85102442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: همچنان به آینده امیدواریم

اهواز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به شرایط جدول و بازی های باقیمانده، همچنان به آینده امیدوار بوده و ناامید نیستیم.

به گزارش ایرنا، ابراهیم اشکش جمعه شب پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری، اظهار کرد: بابت باخت امروز بسیار ناراحتم اما ناامید نیستم زیرا ۲ بازی دیگر مقابل آلومینیوم در اراک و ملوان در مسجد سلیمان داریم که امیدوارم ۶ امتیاز آن را به دست آوریم.

وی افزود: اگر صنعت نفت از ۲ بازی باقی‌مانده خود یک امتیاز بگیرد و اینکه مس کرمان ۲ بازی خود را ببازد، هنوز برای بقا شانس داریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه امروز بازی خوبی ارایه دادیم و به آینده امیدوار شدم، گفت: موقعیت های زیادی خلق کردیم اما در امر گلزنی موفق نبودیم و توسط حریف جریمه شدیم.

وی با اشاره به اینکه مورایس یکی از مربیان خوبی است که به فوتبال ما اضافه شده، افزود: سپاهان سه بازیکن با کیفیت خارجی و بازیکنان ملی پوش زیادی دارد که فوتبال خوبی ارائه می دهند.

اشکش گفت: شاید موقعیت های گلزنی ما ۲ برابر سپاهان بود اما از آنها استفاده نکردیم لذا باید با تمام وجود کار کنیم.

وی افزود: از مردم خوب مسجدسلیمان که ۹۰ دقیقه ما را حمایت کردند تشکر می کنم. تیم ما چند بازیکن ۲۰ ساله دارد که امروز از چند نفر آنها استفاده کردیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان با برتری ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha