۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۸
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85102415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ممبینی: تکلیف تیم امید تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود/حساسیت لیگ خوشحال کننده است

تهران- ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال از معرفی سرمربی تیم امید تا دو هفته دیگر خبر داد.

به گزارش ایرنا، هدایت‌الله ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار استقلال و صنعت نفت‌ آبادان در جمع خبرنگاران درباره هفته‌های پایانی لیگ برتر گفت: مسابقات هفته‌های پایانی حساس است و همه تیم‌ها باید کمک کنند تا با اخلاق، فوتبال ایران رشد و توسعه خوبی را داشته باشد. فوتبال همیشه برد و باخت دارد و این باعث خوشحالی است که لیگ ما در این سطح برگزار می‌شود و رقابت تیم ها تا پایان لیگ برتر ادامه دارد.

ممبینی افزود: امیدواریم ۲ هفته آخر لیگ هم به خوبی برگزار شود، . طبق آیین نامه‌ای که در ابتدای فصل به باشگاه‌ها ابلاغ شده بود قرار بود ۲ هفته آخر بازی ها به صورت همزمان برگزار شود. با توجه به حساس بودن بازی های پایانی لیگ در نظر داشتیم بازی هفته ۲۸ لیگ برتر هم به صورت همزمان برگزار شود اما دستگاه های نظارتی و امنیتی با توجه به کمبود وقت موافقت نکردند. تصور نمی‌کردیم حساسیت بازی‌ها به این در هفته‌های آخر تا این حد باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اعتراض تماشاگران به فدراسیون هم اظهار داشت: معتقدم با خوش اخلاقی می‌توانیم خیلی از مشکلات را حل کنیم، بالاخره فوتبال حساسیت های خود را دارد.

وی درباره اینکه سرانجام چه زمانی تکلیف تیم امید مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال بررسی هستیم و کارهای آن ها در حال انجام است. با توجه به این که تاج در سفر خارج از کشور بود در ۲ هفته آینده در خصوص تیم امید هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد. گزینه هدایت تیم ملی امید صددرصد ایرانی است و نام او اعلام خواهد شد.

ممبینی در پایان درباره دستیار خارجی امیر قلعه‌نویی هم گفت: قلعه‌نویی هر وقت دستیار خارجی خود را به فدراسیون فوتبال معرفی کند فدراسیون اقدامات لازم را برای معرفی وی انجام می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha