۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۲۱
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85102410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منصوریان: بازیکنان‌فولاد پس از دریافت گل احساسی بازی کردند

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان تیم ما پس از دریافت گل از ذوب آهن اصفهان احساسی بازی کردند و همین امر باعث شد که گل دوم را نیز دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا منصوریان جمعه شب در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: گل اولی که خوردیم برخلاف جریان بازی به ثمر نشست زیرا ما بازی مالکانه داشتیم و توانستیم در زمین به خوبی ظاهر شویم.

وی ادامه داد: در طول هفته در مورد تاکتیک اوت دستی ذوب‌آهن تمرین کرده بودیم و هیچ اعتراضی نداریم و نمی توانیم به برد آنها خورده بگیریم زیرا هر گلی که به سلامت به ثمر بنشیند امتیاز آور است.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: از زمانی که در تیم فولاد حضور یافتم به جز بازی استقلال در هیچ اختلاف دو گل شکست نخورده بودیم.

منصوریان با بیان اینکه با حدود سه ساعت تاخیر به اصفهان وارد شدیم و برای ما مضر بود، تصریح کرد: از سوی دیگر ارتفاع شهر فولادشهر نسبت به اهواز سبب شد که بازیکنان ما در دقایقی به مشکل بر بخورند.

سرمربی فولاد با بیان اینکه آشفتگی در خط دفاع نداشتیم، ادامه داد: پس از دریافت گل باید به گل مساوی می رسیدیم.

وی با بیان اینکه شرایطمان در تیم فولاد خوزستان خوب است، اظهار داشت: فصل بعد با این تیم ادامه می دهم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه ۲ و صفر به سود میزبان پایان یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha