وزنه‌برداری قهرمانی آسیا؛ کره جنوبی در تسخیر قهرمانان المپیک

تهران- ایرنا- مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در کره جنوبی در بالاترین سطح ممکن برگزار می‌شود و بزرگان این رشته به‌دنبال کسب امتیاز لازم برای حضور در المپیک هستند.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از - ١٣ اردیبهشت- آغاز شده و تا ۲۳ این ماه ادامه دارد. این رقابت‌ها یکی از مهمترین گزینشی‌های المپیک در قاره آسیا به شمار می‌رود. تیم ایران در بخش مردان ۱۰ نماینده و در بخش زنان پنج وزن‌بردار را به جینجو میزبان مسابقات اعزام کرده است.

حسین سلطانی در وزن ۸۱ کیلوگرم، کیانوش رستمی و میرمصطفی جوادی در ۸۹ کیلوگرم، ایوب موسوی در وزن ۹۶ کیلوگرم، رضا دهدار و سهراب مرادی در وزن ۱۰۲ کیلوگرم، مهدی کرمی و امیر عزیزی در وزن ۱۰۹ کیلوگرم و علیرضا یوسفی و آیت شریفی در فوق سنگین نماینده های ایران در جینجو کره جنوبی هستند.

در این دوره از مسابقات شمار زیادی از قهرمانان جهان و المپیک حضور دارند. کیانوش رستمی و سهراب مرادی دارندگان مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو، اکبر ژورائف و روسلان نورالدین اف قهرمانان المپیک از ازبکستان، تیان تائو چینی، فارس الباخ قطری، لسمن پارادز بحرینی و گورمیناسیان ارمنی از دیگر دارندگان مدال المپیکی و جهان هستند که در کره جنوبی به میدان خواهند رفت.

وزنه‌برداری قهرمانی آسیا؛ کره جنوبی در تسخیر قهرمانان المپیک

ورود همزمان تیم‌های ایران و قطر به فرودگاه اینچئون کره جنوبی موجب خوش‌وبش فارس الباخ دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲ توکیو و نخبگان وزنه‌برداری ایران شد. فارس از جمله وزنه‌بردارانی است که ارتباط بسیار خوبی با کیانوش رستمی و سهراب مرادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha