۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85102164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت آبادان: مسئولان در مبارزه با فساد اقتصادی قاطعانه عمل کنند

آبادان - ایرنا - امام جمعه موقت آبادان گفت: یکی از راه‌های رشد اقتصادی کشور مقابله قاطعانه با فساد است و مسئولان در این زمینه مردد نباشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام علی نجیبی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگران به مناسبت هفته کاروکارگر افزود: مبارزه با فساد اقتصادی و پیگیری کردن آن از خواسته‌های رهبری است و همه باید در این راه کوشا باشند.

وی اظهار کرد: در مقابله با فساد نمی توان سلیقه‌ای عمل کرد ضمن اینکه باید راه‌های شناسایی شده فساد در کشور بسته شوند تا شاهد رشد و پویایی اقتصاد در کشور باشیم.

حجت‌الاسلام نجیبی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم گفت: برای رسیدن به قله های پیشرفت همواره باید به آموزش و پرورش توجه کرد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در بخش تعلیم و تربیت هزینه نیست بلکه برنامه ریزی برای آینده کشور است و توجه به آن باعث توانمندی کشور در همه ابعاد خواهد شد.

وی همچنین به سفر رییس جمهور به کشور سوریه به عنوان سفر اولین مقام بلند پایه به این کشور بعد از جنگ اشاره کرد و بیان داشت: این سفر علاوه بر تقویت جبهه مقاومت یک فرصت مناسب برای توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در این کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha