۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85102124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور آمریکا در منطقه عامل نا امنی کشورها است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت:حضور آمریکا در منطقه نه تنها عامل تامین امنیت برای کشورها نیست بلکه وقوع جنگ و درگیری هم زیر سر این کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان به سفر رییس جمهور عراق به ایران در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۲ ملت ایران و عراق اشتراکات زیادی دارند و لازم است ارتباطات اقتصادی و اجتماعی بین ۲ کشور بیشتر شود.

وی همچنین به سفر رییس جمهور به سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه پس از ۱۱ سال مقاومت امروز نتیجه گرفته است و توافقات سفر رییس جمهور به سوریه مایه دلخوشی بود و البته پیام های زیادی هم داشت.

حجت الاسلام خاتمی به هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد: و گفت: اسلام اهمیت و جایگاه والایی برای علم، معرفت و تعلیم قائل است.

وی با بیان اینکه شغل معلمی مقدس است و نباید صرفا با نگاه معیشت به آن نگاه کرد، اظهار کرد: بالاترین ارزش معلمی، تربیت انسان ها در تراز انسانیت است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه بالاترین سرمایه یک کشور نیروی انسانی تربیت شده است، افزود: معلمان شریفترین قشر جامعه هستند.

امام جمعه زنجان به روز جهانی کارگر اشاره کرد و افزود: کارگران ستون فقرات تولید در جامعه هستند و باید به نیازهای کارگران توجه شود.

وی به ۱۴ و ۱۸ شوال روزهای بزرگداشت شیخ صدوق و شیخ کلینی اشاره کرد و افزود: پس از حدود هزار و ۳۰۰ سال، همچنان فکر و اندیشه های این علمای برجسته جهان تشیع روشنگر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha