مجرمان نقطه امنی در استان خوزستان نخواهند داشت

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مجرمین، سارقین مسلح و هنجارشکنان بدانند که هیچ نقطه امنی در خوزستان برای آنها وجود نخواهد داشت و پلیس با قاطعیت هر چه تمام تر آنها را تحت تعقیب قرار خواهد داد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا، سردار سید محمد صالحی در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شوش اظهار داشت : اجرای طرح های ضربتی و برق آسای پلیس علیه گروه مجرمین، سارقین مسلح و هنجارشکنان در سطح استان خوزستان تا رفع دغدغه های مردم کماکان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پلیس این طرح‌ها را با قوت و قدرت هرچه تمام تر در سطح استان اجرایی و عملیاتی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: مجرمین، سارقین مسلح و هنجارشکنان بدانند که هیچ نقطه امنی در استان خوزستان برای آنها وجود نخواهد داشت و پلیس با قاطعیت و جدیت هر چه تمام تر آنها را تحت تعقیب قرار داده و آنها را شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

سردار سید محمد صالحی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و همچنین ارتقای احساس امنیت و ایجاد جو و فضایی آرام برای شهروندان تاکید کرد: پلیس طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در دستور کار خود قرار داده و تلاش خواهیم کرد فضا را برای گروه مجرمین ناامن و برای شهروندان فضای امن و آرامی فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha