بنیاد احسان حدود ۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فارس توزیع کرد

شیراز-ایرنا- بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هشت هزار و ۷۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان فارس توزیع کرد.

به گزارش ایرنا،نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز روز پنجشنبه در آیین توزیع این بسته های معیشتی اظهار کرد: برنامه نظام اسلامی، دولت و مجموعه نهادهایی همانند ستاد اجرایی ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است.

آیت الله لطف الله دژکام با بیان اینکه تا رسیدن به عدالت توزیعی مناسب در سطح کشور فاصله داریم و برای دست یافتن و تحقق این مهم بایستی تلاش کرد، افزود: وظیفه مجموعه دولت و نهادهای انقلابی رسیدگی به محرومان است که خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این عرصه پیشرو است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فارس نیز گفت: دهمین مرحله توزیع بسته‌های کمک معیشتی در فارس به همت بنیاد احسان اجرا شد که در این دوره هشت هزار و ۷۰۰ بسته بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

حسین پورنورعلی با بیان اینکه ارزش هر بسته کمک معیشتی افزون بر یک میلیون تومان است، ادامه داد: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، مواد سوپ و رب گوجه است.

پورنورعلی بیان کرد: این بسته‌های غذایی توسط گروه‌های جهادی در اقصی نقاط محروم و نیازمند استان از جمله حاشیه شهرها توزیع خواهد شد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در فارس گفت: برنامه ریزی شده که این ستاد در سال ۱۴۰۲ بیش از هشت هزار شغل در استان فارس ایجاد کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha