تیم فوتبال چادرملو اردکان مقابل استقلال خوزستان متوقف شد + فیلم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان در دیداری خانگی با کسب نتیجه مساوی ۲ بر ۲ مقابل تیم استقلال خوزستان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه دیدنی پنجشنبه شب در چهارچوب هفته سی و دوم لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور( جام آزادگان ) با حضور جمعی از تماشاگران و مسئولان اجرایی و ورزشی در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد.

گل‌های تیم فوتبال استقلال خوزستان را در این دیدار به ترتیب علی وزیری پناه در دقیقه ۴۴ از روی نقطه پنالتی و همچنین گل ایمان رازانی در دقیقه (۲+۴۵) به ثمر رسید و برای تیم چادرملو اردکان نیز میلاد پور صف‌شکن در دقایق (۱+۹۰)و (۳+۹۰) گلزنی کرد.

در این مسابقه حساس که برد و کسب سه امتیاز بازی برای تیم چادرملو اردکان برای رسیدن به مرحله پلی‌آف بسیار حیاتی بود، داور ۲ گل مهاجمان تنها نماینده استان یزد در لیگ آزادگان را آفساید اعلام کرد که مورد اعتراض جمعی از تماشاگران یزدی قرار گرفت.

اسامی بازیکنان ۲ تیم

ترکیب چادرملو شامل حجت صدقی، رامین داودی(۶۶میلاد پورصف شکن)، آرش مهری بابادی (۶۶پیمان شیرزادی)، رضا محمودآیادی(۴۶علی رستمی)، سیروس صادقیان، امیرحسام صفی زاده، پوریا بالی لاشک، محمدابراهیم رضا زاده، رضا دهقان(۴۶محمدرضا مسلمی جاوید)، میلاد محسنی، علی طاهران سرخه بود.

همچنین در تیم استقلال خوزستان نیز حسن پورحمیدی، کیخسرو سیاهپور(۷۳رضا نبی زاده)، ابوالفضل علایی، علی هلیچی،‌حسین بهرامی خشاب، خشایار زبرجد، حمید گلزاری، بهروز بارانی، علی وزیری پناه(۸۰وحید امانی)، ایمان رازانی (۸۰رضا جباری)، حسن احمدی(۳۳جواد آقایی پور) حضور داشتند.

این مسابقه را پیام حیدری از (همدان) قضاوت کرد، کمک‌ها شامل فرهاد فرهادپور (خراسان جنوبی) و بهزاد پناهی (اصفهان) بودند و همچنین داور چهارم مسعود حقیقی از (اصفهان) و ناظر داوری اسماعیل صفیری از (اصفهان)
، نماینده ویژه سازمان لیگ علی فهیمی راد از (تهران)، ماینده فدراسیون فوتبال سعیدزارع از (چهارمحال و بختیاری) و نماینده هیئت فوتبال استان یزد محمدصادق عزیزی بود.

تیم چادرملو اردکان با وجودی که در فصل جاری رقابت‌ها با به کارگیری کادرفنی و بازیکنان غیربومی برای رسیدن به لیگ برتر کشور هزینه‌های زیادی را صرف کرده تاکنون به نتایج مطلوب نرسیده و این شرایط موجب رنجش خاطر جامعه ورزش به خصوص علاقه مندان به فوتبال شده است.

تیم چادرملو اردکان تا پایان لیگ امسال ۲ مسابقه دیگر به ترتیب مقابل تیم‌های چوکاتالش و خلیج فاس ماهشهر پیش‌رو دارد که برای رسیدن به پلی آف راهی جزء شکست حریفان ندارد و همچنین با توجه به وضعیت جدول باید به دنبال نتایج دیگر تیم‌ها باشد.

در این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

۲ تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ یزدلوله در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در ورزش و این رشته‌ها حتی در چارچوب قوانین وضع شده فراهم شود شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط همراه با امور فرهنگی خواهیم بود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha