۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85101687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تربیت دینی و عدالت آموزشی، اولویت آموزش و پرورش اصفهان است

اصفهان- ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تربیت دینی دانش‌آموزان و تحقق عدالت آموزشی جزو اولویت‌ها و شعار سال جاری ما در استان است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا ابراهیمی، روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان اصفهان در شهرستان مبارکه افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بدنبال این است که دانش‌آموزان به مراتبی از حیات طیبه برسند.

وی اضافه کرد: آموزش قرآن برای رسیدن به این هدف مهم و اساسی، بهترین و سریعترین راه است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه باید دانش‌آموزان تراز تربیت دینی داشته باشیم، اظهار داشت: بدنبال آن هستیم که نگرش قرآنی و توجه به مسائل قرآنی در جامعه پیشرفت کند.
وی با اشاره به برنامه‌های قرآنی اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: آموزش قرآن در حوزه دانش‌آموزی بصورت ویژه در مراکز قرآنی و دارالقرآن‌ها و مدارس مربوطه انجام و برنامه‌های خاصی هم برای همکاران در تابستان در سطوح مختلف روخوانی، روان خوانی، تفسیر و مفاهیم ارائه می‌شود.
ابراهیمی با بیان‌اینکه برگزاری رویدادها و مسابقات قرآنی می‌تواند فرهنگ قرآنی را در جامعه جاری کند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات در شهرستان‌ها این است که آثار این مسابقات و رویدادهای فرهنگی در جامعه هدف جاری شود.
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور ۲۰ هزار نفر از فرهنگیان استان برگزار شد و ۱۶۰ نفر برگزیده شدند که ۳۰ نفر آنها امروز بعنوان نفرات برتر معرفی شدند.

تربیت دینی و عدالت آموزشی، اولویت آموزش و پرورش اصفهان است
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان استان اصفهان با شرکت بیش از ۱۶۰ نفر از برگزیدگان در بخش‌های خواهران و برادران در بخش حفظ کل، حفظ ۱۰ جز، قراعت تحقیق، نهج‌البلاغه و الگوی تدریس احکام برگزار شد.
در پایان این دوره از مسابقات و در مجموع ۳۰ نفر(در هر رشته سه نفر) به مرحله استانی راه یافتند که ۲ نفر از آنها به مرحله کشوری که تیر جاری برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha