دشمنان اسلام و انقلاب هرگز از دسیسه و تجاوز دست بر نخواهند داشت

قم - ایرنا - آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: نباید در مقابل دشمن منفعل و بی تفاوت بود دشمنان اسلام و انقلاب هرگز از دسیسه و تجاوز دست بر نخواهند داشت.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه ، وی در دیدار با سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس ، اظهار داشت: مجاهدان و پرچمداران اسلام باید اهل بصیرت باشند و توانایی تشخیص حیله و نقشه های دشمن را داشته باشند؛ نباید در مقابل دشمن منفعل و بی تفاوت بود دشمنان اسلام و انقلاب هرگز از دسیسه و تجاوز دست بر نخواهند داشت.

وی جهاد در راه خدا را یکی عوامل مهم در حفظ ارزش‌ های الهی توصیف نمود و گفت:‌همه خوبی‌ها در جهاد و در زیر سایه جهاد است و مردم جز به وسیله جهاد استوار نشوند و جهاد کلید بهشت و جهنم است.

وی جایگاه دفاع و پرچمداری از اسلام و حضور در جبهه جهاد را بسیار مهم دانسته و گفت: کسانی که پرچمدار دفاع از اسلام و شرکت در جبهه مقاومت دارند باید چند ویژگی مهم داشته باشند، نخست اهل بصیرت باشند و حق و باطل را بخوبی بشناسند و توانایی تشخیص حیله و نقشه های دشمن را داشته باشند و دیگر اینکه اهل صبر و در مقابل مشکلات و سختی ها صبور باشند.

این مرجع تقلید در ادامه هوشیاری و بیداری نسبت به نقشه های دشمنان را بسیار مهم خواند و با اشاره به سخنان امیر مومنان (ع) در نهج البلاغه افزود: نباید در مقابل دشمن منفعل و بی تفاوت بود دشمنان اسلام و انقلاب هرگز از دسیسه و تجاوز دست بر نخواهند داشت همانطوری همه می دانند تأسیس اسرائیل برای فتنه انگیزی و ایجاد جنگ و اختلاف در میان کشورهای اسلامی است و تا این رژیم غاصب نابود نشود کشورهای اسلامی روی آرامش نخواهند دید از این رو ما باید همواره در مقابل تهدیدات آنها آماده و بیدار باشیم و جبهه مقاومت را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

وی در ادامه یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت را گرامی داشتند و با تجلیل از ایثارگری های جبهه مقاومت یادآور شدند: روحیه شهادت طلبی یکی از ویژگی های امامان معصوم (علیه السلام) است که در جایی جایی سخنانشان از خداوند درخواست شهادت داشته اند و این روحیه شهادت طلبی امروز یکی از عوامل مهم در پیروزی بر دشمنان است.
در ابتدای این دیدار، سردار قاآنی گزارشی از عملکرد و فعالیت های سپاه قدس و تحولات منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha