۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85101489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجلس در ماجرای خودروهای شاسی‌بلند شفاف عمل کند

تهران - ایرنا - نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید در ماجرای دریافت خودروها از سوی عده‌ای شفاف عمل کند و نباید حیثیت این نهاد به خاطر عملکرد برخی زیر سؤال برود.

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با اشاره به اخبار منتشر شده درباره دریافت خودرو شاسی‌بلند از سوی تعدادی از نمایندگان گفت: مجلسی در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی است که شفاف و پاک دست باشد.

وی افزود: مجلس باید در ماجرای دریافت خودرو شاسی‌بلند از سوی عده‌ای در مجلس شفاف عمل کند و گزارش مربوط به این ماجرا توسط بخش‌های نظارتی مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ تهیه و ارائه شود.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید به خاطر عمل کرد عده کمی که این خودروها را دریافت کردند کلیت مجلسی زیر سؤال برود و ما باید از حیثیت مجلس با برخورد با هرگونه رانتی که در این ماجرا ممکن است وجود داشته باشد برخورد کنیم.

سبزی خاطرنشان کرد: من کارهای حوزه انتخابیه را با خودرو شخصی انجام می‌دهم و حتی از مجلس هم راننده نگرفتم؛ اما بارها مردم با من تماس می‌گیرند و می‌گویند شاسی‌بلند را چه‌کار کرده‌اید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha