۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبر: 85101474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمهیدات ترافیکی برگزاری مسابقه دو ماراتن در شیراز اعلام شد

شیراز-ایرنا-رئیس پلیس راهور استان فارس تمهیدات ترافیکی برگزاری مسابقه دو ماراتن به مناسبت روز بزرگداشت شیراز را اعلام کرد.

سرهنگ صادق سلیمی روز پنجشنبه در این باره گفت: به مناسبت روز شیراز، مسابقه دو ماراتن در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به این که این مسابقه در دو سطح آقایان و خانم ها برگزار می شود، تمهیدات خاص ترافیکی اندیشیده شده و مقرر شد کارکنان پلیس راهور شیراز با آمادگی کامل محدودیت های ترافیکی این مراسم را اجرایی کنند.

رئیس پلیس راهور استان فارس بیان کرد: مراسم ویژه بانوان در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در مسیر مجتمع دانشگاه شیراز به سمت بزرگراه شهید سردار سلیمانی به صورت رفت و برگشت انجام می گردد و محدودیت های لازم در معابر منتهی به این بزرگراه اعمال خواهد شد.

وی گفت: هر چند در ساعات ابتدایی صبح جمعه مشکل خاص ترافیکی در این محدوده ها وجود ندارد ولی برای برقراری انضباط و امنیت عبور و مرود محدودیت های لازم انجام خواهد شد و شهروندان می توانند از مسیر جایگزین بلوار دانشجو و بلوار چمران استفاده کنند.

رییس پلیس راهور استان فارس افزود: برابر با برنامه ریزی های انجام شده ساعت شروع دو ماراتن آقایان ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه خواهد بود و مسیر برگزاری ویژه آقایان از بلوار گلستان روبروی حافظیه به سمت چهار راه حافظیه، خیابان حافظ، دروازه اصفهان، خیابان ۲۲ بهمن، پشت ارگ به سمت بلوار هجرت، چهارراه هجرت به سمت ساحلی فرمانداری، کنارگذر ساحلی به سمت ساحلی دانش آموز، میدان گل خون به سمت تقاطع شاهد، شاهد به سمت بلوار چمران ، چمران به سمت میدان دانشجو، خیابان ارم به سمت بلوارآزادی، میدان آزادی به سمت میدان اطلسی و در انتها بلوار گلستان روبروی حافظیه خواهد بود.

سلیمی گفت: کارکنان پلیس راهور در این تقاطع ها مستقر و به محض عبور ورزشکاران محدودیت های اعمال شده رفع خواهد شد و شهروندان می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha