۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85100961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آینده کشور به نحوه تربیت دانش آموزان وابسته است

اهواز- ایرنا- رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور گفت: آینده کشور ما در مدرسه‌ها و کلاس های درس و نحوه تربیت و آموزش دانش آموزان است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی لطیفی چهارشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در تالار فردوسی اهواز بیان کرد: استاد مطهری بی تردید ماندگار ترین معلم انقلاب است و معلم‌ها در مکتب این شهید والا قرار دارند.

وی گفت: امید است که سیستم‌آموزشی به گونه ای عمل کند که‌جوانانی انقلابی تربیت شوند که آینده ساز ایران باشند.

رئیس سازمان پژوهشی و برنامه ریزی آموزشی کشور ادامه داد: معلم ها وظیفه خطیری بر عهده دارند تا با تربیت دانش آموزانی قوی و متعهد به نظام‌جمهوری اسلامی برای آبادانی کشور آموزش ببینند.

در ادامه این آیین مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: فرمایشات رهبر در دیدار با معلم ها، ویژه بود و اهمیت و نقش ویژه معلم ها را به وضوح بیان کردند.

مسعود حمیدی نژاد افزود: رتبه آنوزشی استان از ۲۹ به ۳۹ ارتقا پیدا کرده و به عنوان رتبه دوم کشوری مورد تقدیر قرار گرفتیم .

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: با اقدامات انجام شده رشد ۱۰ درصدی و هدایت ۱۰ هزار دانش آموزان به سمت هنرستان‌ها در استان صورت‌گرفته که اقدام‌موثری است.

وی افزود: تا قبل از سال ۱۴۰۱، تعداد پنج هنرستان کشاورزی در استان وجود داشت‌که در یک سال گذشته چهار هنرستان دیگر به این مجموعه افزوده شده است و بیش از ۷۰ میلیارد ریال تجهیزات در بین هنرستان های استان توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: چاپ و توزیع کتبی که بتوانند دانش آموزان را از فضای ترس از آزمون‌ها خارج کند، از دیگر اقداماتی بود که در سال گذشته انجام گرفت.

در این آیین همچنین از ۱۵ معلم‌نمونه استان‌تجلیل شد.

۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت مقام‌معلم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha