۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85100797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ارشاد البرز: جریان شهادت در رگهای مردان و زنان انقلابی جاری است

کرج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: جوانان ایران اسلامی، جوانانی از نسل امام حسین (ع) هستند که در برابر تعدی و تجاوز خاموش نمی‌مانند و جریان اصیل شهادت در رگ‌های مردان و زنان انقلابی این سرزمین پاک، جاری و ساری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، «سعید جابری انصاری» در پی شهادت حمیدرضا الداغی، شهید غیرت در شهر سبزوار افزود: تقویم ‏ها جفا کرده اند، اگر تنها به چند روز برای گرامیداشت مقام شامخ شهیدان بسنده کرده‌اند، زیرا که همواره جریان اصیل شهادت در رگ‌های مردان و زنان این سرزمین پاک، جاری و ساری است.

وی اظهار کرد: شهادت حمیدرضا الداغی ثابت کرد جوانان ایران اسلامی جوانانی از نسل امام حسین (ع) هستند که در برابر تعدی و تجاوز خاموش نمی‌مانند.

وی گفت: تأکیدات شهدا نشان می دهد که یکی از مقدس ترین اهداف آنها دفاع از عفاف و حجاب بوده است.

وی افزود: شهدا ذخیره آخرت هستند و ما همه مدیون خون شهداء هستیم و این امنیت و آسایش در گرو خون شهداء انقلاب اسلامی به دست آمده است.

جابری انصاری با اشاره به عدم توجه به عفاف و حجاب توسط برخی از افراد ناآگاه گفت: چرا باید در محیط میهن اسلامی مان با بی حجابی به خون شهدا بی احترامی شود؟

وی ادامه داد: کشورهای استعمارگر با انواع تبلیغات و عملیات روانی در شبکه های ماهواره ای سعی در جایگزین کردن فرهنگ خود به جای فرهنگ اصیل و غنی اسلامی هستند.

به گفته این مقام مسئول فرهنگی، دشمن از طریق نقشه های خود در راستای تهاجم فرهنگی، اصل و ریشه دین و اعتقادات جامعه را مورد هدف قرار داده و لازم است در این خصوص همه جوانان و آحاد جامعه هوشیاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البر تصریح کرد: دفاع از ناموس همچون دفاع از امنیت و وطن است که شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت با اهدای خون خود این مسائل را در جامعه به صورت فرهنگ نهادینه کردند.

وی اظهار کرد: فرزندان شهدا و نوجوانان دهه هشتادی و نودی مؤمن و انقلابی می‌توانند به عنوان همیار معروف ، ساماندهی شوند و ایفای نقش کنند و ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha