«هانیه رستمیان» به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شد

ساری- ایرنا- سرپرست هیات تیراندازی مازندران گفت: هانیه رستمیان بانوی مازندرانی و نخستین ورزشکار ایرانی در کسب سهمیه المپیک پاریس به اردوی تیم ملی تیراندازی شد.

بهروز اسکندرنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این‌که، رستمیان ورزشکار مازندرانی به همراه اعضای تیم ملی تیراندازی به جام جهانی باکو اعزام می شود، افزود: جام جهانی تیراندازی از ۱۸ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در باکوی جمهوری آذربایجان برگزار می شود و نمایندگان ایران در تفنگ و تپانچه زنان و مردان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

رستمیان تیرانداز ملی‌پوش رشته تپانچه ایران در پاییز سال گذشته موفق شد نخستین سهمیه کاروان کشورمان را برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند.

وی در دهمین روز مسابقات تیراندازی جهانی مصر، در ماده تپانچه ۲۵ متر زنان به این موفقیت رسید و پس از آن پاداش ۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده کمیته ملی المپیک در آیینی به رستمیان اهدا شد.

در این مراسم محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: مشخص است که اگر به ظرفیت ورزش توجه شود، می‌تواند انتظار جامعه را برآورده کند. رستمیان اولین ورزشکار ایران در کاروان المپیک پاریس است. به او تبریک می‌گویم و از مربی، خانواده و همه افرادی که به او کمک کردند، تشکر می‌کنم.

وی گفت: ما در المپیک هم فقط به کسب سهمیه قانع نیستیم و می‌دانیم با اراده شما هیچ چیز غیر ممکن نیست. همانطور که انتظار نداشتیم در تیراندازی اولین مدال طلا را در توکیو بگیریم.

«هانیه رستمیان» به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha