۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85100522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتاب "حجره‌های سنتی کردستان" رونمایی شد

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85100522
کتاب "حجره‌های سنتی کردستان" رونمایی شد

سنندج- ایرنا- کتاب "حجره های سنتی کردستان" تالیف دکتر کمال روحانی نویسنده، پژوهشگر و مدرس حوزه و دانشگاه در جمع مشتاقان کتاب و کتابخوانی، با حضور فعالان حوزه فرهنگی به ویژه روحانیون و طلاب مدارس علوم دینی استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از این کتاب اظهار کرد: کتاب حجره های سنتی کردستان (منهج اعتدال و مسلک تسامح) با حضور اساتید و روحانیون و طلاب مدارس علوم دینی در بوته نقد و بررسی هم گذاشته شد.

ماموستا ایوب احمدپور افزود: کتاب حجره های سنتی کردستان به پیشنهاد دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسط دکتر کمال روحانی تدوین شده است.

وی ادامه داد: این کتاب ارزشمند در خصوص فرهنگ و آداب و رسوم و حجره های سنتی فرهنگی و تاریخی و سیاسی و نقش آن ها در شکل گیری تمدن دین و اسلام در کردستان تهیه و چاپ شده است.

ماموستا احمدپور در ادامه با بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود: شهید مطهری، فیلسوف، متکلم، مفصل، محقق، نویسنده و نظریه پرداز نظام جمهوری اسلامی ایران بود که به حق اندیشه های او در دنیای اسلام توانست در مقابل نظام های غیر دین به خوبی تبیین شود.

وی یادآور شد: امیدواریم اساتید ما نیز همچون شهید مطهری مجاهدانه در تبیین دین مبین اسلام با دقت و شور و شوق و ایمان راسخ مسیر رسالت را طی کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha