۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85100521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد خوزستان بانک اطلاعاتی کاریابی مددجویان را راه اندازی می کند

اهواز- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از امضای تفاهم نامه توانمندسازی شغلی مددجویان استان خبر داد و گفت: این اداره کل براساس تفاهم‌نامه منعقد شده باید بانک اطلاعاتی کاریابی و نیازسنجی برای مددجویان راه اندازی کند.

به گزارش ایرنا جمال شیبه چهارشنبه در نشست انعقاد این تفاهم نامه باین کرد: تفاهم نامه مشترک کمیته امداد خوزستان و موسسه خیریه عترت فاطمی با هدف کشف و پرورش استعداد و ایجاد اشتغال ویژه سادات تحت حمایت این نهاد امضا شد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور کشف و پرورش استعداد و توانمندسازی افراد تحت حمایت کمیته امداد و فرزند سادات با موسسه خیریه عترت فاطمی تنظیم شده است.

شیبه با اشاره به اینکه توانمندسازی شغلی با هدف خودکفایی یکی از سیاست‌های اصلی این نهاد است گفت: کمیته امداد خوزستان سال گذشته بیش از ۱۵ هزار طرح در قالب ۳۰ هزار فرصت شغلی ایجاد و امسال نیز اجرایی شدن ۲۵ هزار طرح را هدف‌گذاری کرده است.

مدیرکل امداد خوزستان ادامه داد: به موجب این تفاهم نامه، کمیته امداد خوزستان متعهد به تشکیل بانک اطلاعاتی، نیازسنجی و اولویت بندی خدمات، مشاوره شغلی، کمک به فرآیند کاریابی، پرداخت تسهیلات و … شد.


مدیرعامل موسسه خیریه عترت فاطمی نیز در این نشست با اشاره به اهداف سفرشان به استان گفت: به منظور حمایت عمیق تر و ریشه ای از افرادی که به لحاظ شاخص های مختلفی تحت حمایت موسسه هستند؛ استعدادسنجی کرده تا از این طریق وارد چرخه ی آموزش و کار شوند.

زهرا سادات نیری ادامه داد: این موسسه خیریه نیز متعهد شده که در طول مدت تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان به تامین بخشی از هزینه اجرایی و منابع مالی استعداد سنجی کمک کند.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha