۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85100250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان: ۲۵ هزار جلسه تبیینی در مدارس استان برگزار شد

اهواز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۲۵ هزار جلسه تبیینی در مدارس خوزستان در جهت تحقق جهاد تبیین در سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان برگزار شد که بازخوردهای خوبی داشت.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد نبی موسوی فرد روز چهارشنبه در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم بیان کرد: یکی از جوامع مورد هدف موضوع جهاد تبیین که بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد، جامعه دانش آموزی به عنوان آینده سازان این کشور است.

وی ادامه داد: همه ما مکلف هستیم دانش آموزان و فرزندان این سرزمین را با جهاد تبیین آشنا کنیم و ارزش‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به آنها معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه اولویت در آموزش و پرورش معلم است، اظهارکرد: برای ارتقای شاخص نیروی انسانی و توانمند کردن معلمان نیاز است برنامه‌های تحولی حوزه تعلیم و تربیت انجام شوند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به اینکه در تالیف کتب درسی باید به شبهات دانش آموزان توجه شود، افزود: باید در کتب درسی دینی، بیشتر برای رفع شبهات دینی و اعتقادی دانش آموزان کار شود.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور نیز در این نشست بیان کرد: ماموریت‌های گوناگونی در حوزه تعلیم و تربیت این وزاتخانه وجود دارد که یکی از آنها تدوین و تالیف یکهزار عنوان کتاب درسی است.

حجت الاسلام علی لطیفی با اشاره به ضرورت توجه به محتوای کتب درسی در راستای تحقق سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش افزود: افزون بر ۱۵۰ میلیون جلد کتاب در سال برای نزدیک به ۱۶ میلیون دانش آموزان چاپ و منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: در تالیف کتاب‌های درستی توجه به تربیت عبادی، دینی و اخلاقی دانش آموزان به صورت جدی در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت این وزاتخانه است.

معاون وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم (۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه) و حضور در چند برنامه در این خصوص به خوزستان سفر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha