۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبر: 85100220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم در آیین بدرقه رئیس جمهور به سوریه + فیلم

تهران- ایرنا- جمعی از خانواده‌های مدافع حرم که در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسیده‌اند، صبح امروز - ۱۳ اردیبهشت‌ماه - در آیین بدرقه رئیس جمهور به دمشق در فرودگاه مهرآباد حضور یافتند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و با همراهی جمعی از فعالان اقتصادی در پاسخ به دعوت رسمی بشار اسد رئیس جمهور سوریه عازم دمشق شد.

پیش از عزیمت رئیس جمهور، جمعی از خانواده ها و فرزندان شهدای مدافع حرم که به این مراسم دعوت شده بودند در فرودگاه مهرآباد حضور یافتند و رئیس جمهور را بدرقه کردند.

آیت الله رئیسی فرزندان شهدا را مورد تفقد قرار داد و در سخنان کوتاهی گفت: ان‌شاالله بتوانیم پرچمی را که شهدا برافراشتند، افراشته نگه داریم و سلام شما را به حضرت زینب (س) می‌رسانیم.

رئیس جمهور از رشادت‌های این شهدا و نقش پر رنگ شهیدان در پیروزی جبهه مقاومت قدردانی و تشکر کرد.

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و سوریه، جواد اوجی وزیر نفت، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر و محمد جمشیدی معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور و نیز جمعی از تجار و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در این سفر حضور دارند.

رییس جمهور و هیات همراه، در سفر ۲ روزه خود به سوریه با مقامات عالی این کشور درباره راهکارهای تحکیم و تقویت روابط سیاسی و گسترش و ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی و تجاری فیمابین رایزنی خواهند داشت.

علاوه بر این، رییس جمهور در این سفر در نشست مشترک تجار ایران و سوریه حضور یافته و با آنان در زمینه های اقتصادی گفت‌وگو و تبادل نظر می کند.

دیدار و گفت‌وگو با ایرانیان مقیم و زیارت اماکن مقدسه سوریه از دیگر برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی به سوریه است.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha