۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85100187
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در جنوب تهران

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85100187
اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در جنوب تهران

تهران - ایرنا - طرح جمع آوری معتادان متجاهر در محلات پرخطر پایتخت با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ اجرایی و عملیاتی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز چهارشنبه ، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در محلات پرخطر پایتخت مانند شوش، مولوی و هرندی اجرایی و عملیاتی شد، در این طرح علاوه بر جمع آوری معتادان متجاهر مقدار قابل توجهی از انواع مواد مخدر از معتادان کشف شد.

جمع آوری معتادان متجاهر در محلات شوش، هرندی و مولوی همواره مورد تاکید شهروندان و مدیران است که نیروی انتظامی با اجرای این طرح تلاش دارد چهره زشت این محلات را زیبا کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر با بیان اینکه وظیفه پلیس مبارزه با توزیع موادمخدر است، گفت: در ۱۵ روز گذشته بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد اما مردم انتظار دارند پاک‌سازی شهر و ندیدن معتاد در محلات روی دهد.

وی ادامه داد: از ۲۴ بهمن ماه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر آغاز شده و تا کنون هیچ روزی این طرح متوقف نشده و اکنون اعلام می کنم هیچ معتاد متجاهری در کنار حاشیه خیابان‌ ها نداریم و مردم این افراد را نمی‌بینند همچنین نزدیک به ۲۸۴ نفر در ۱۵ روز گذشته جمع‌آوری شدند و بعد از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده می‌شوند.

سردار محمدیان با اشاره به خدمات مناسب شهرداری تهران در ایجاد مراکز نگهداری معتادان متجاهر گفت: شهرداری اکنون مراکز بیشتری ایجاد کرده است و تلاش خوبی در زمینه ساماندهی و پذیرش معتادان متجاهر داشته اما بهزیستی هنوز پای کار نیامده و انتظار از این مرکز تخصصی بیشتر است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: بسیاری از معتادانی که مردم در شهر مشاهده می‌کنند کارتن خواب یا بی‌خانمان هستند که باید غربالگری و تحویل مراکز بهزیستی و کمپ شوند تا درمان برای آنها صورت گیرد و در این زمینه اقدامات سازمان بهزیستی می تواند اثر بخش باشد.

به گفته وی، طرح جمع آوری معتادان متجاهر توسط نیروی انتظامی به قوت در حال برگزاری است و نمی گذاریم چهره پایتخت زشت شود.

به گزارش ایرنا، طرح جمع آوری معتادان متجاهر روز چهارشنبه در ضلع شمالی میدان شوش برگزار شد که در این طرح 284 معتاد متجاهر در محلات شوش، هرندی و مولوی جمع آوری و بیش از 2 هزار کیلوگرم مواد مخدر از این معتادان کشف شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha