۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85100161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ری: رفع محرومیت فشافویه با ورود سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر است

شهرری - ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: باید زمینه ورود سرمایه گذاران در تمام حوزه ها به بخش فشافویه را فراهم کنیم تا به دنبال آن محرومیت این منطقه را کاهش دهیم.

به گزارش ایرنا، حمید زمانی روز چهارشنبه در آیین افتتاح ساختمان شورای بخش فشافویه اظهار داشت: رفع محرومیت بخش فشافویه با کار زیاد، همدلی و اتحاد مسئولان، برجسته کردن مسائل آن و جذب سرمایه گذار در همه حوزه ها امکان پذیر است.

وی ادامه داد: طی ماه های گذشته با حضور استاندار و دیگر مسئولان بخشی از مسائل مربوط به این بخش برجسته شده است تا آنجا که در سفر رئیس جمهور به این شهرستان، تامین ۱۵ دستگاه اتوبوس به تصویب رسید.

زمانی تاکید کرد: تعریف طرح های توسعه ای برای پیشرفت بخش فشافویه با اتکا به اعتبارات دولتی زمان بر است از همین رو باید به سراغ بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در حوزه های گوناگون رفت.

این مسئول با بیان اینکه باید طرح های سرمایه ای بخش های گوناگون را برای ماندگار سازی سرمایه گذاری در بخش فشافویه تعریف کرد، افزود: طی هفته های گذشته رئیس کمیسیون صنایع در این بخش حضور یافت و با حضور رئیس کمسیون کشاورزی مجلس مسائل مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه مطرح و پیگیری شد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: اصلی ترین مشکلی که فشافویه برای جذب و ماندگار سازی سرمایه دارد، تعریف نشدن مسیرهای ارتباطی گوناگون مانند مسیر ریلی، خطوط حمل و نقل عمومی و تسهیل در رفت و آمد است که باید به سرعت برای رفع و تقویت آن اقدام کرد.

زمانی به آغاز همکاری با دانشگاه آزاد واحد یادگار امام (ره) برای برقراری ارتباط دانشجویان با بخش صنعتی حسن آباد فشافویه اشاره و اعلام کرد: افزایش تردد دانشجویان، مسئولان و سرمایه گذاران در این منطقه می تواند، اذهان آنان را متوجه استعدادهای بخش فشافویه کرده و توان آنها را برای کاهش محرومیت این منطقه به کار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری بر لزوم استمرار همراهی و همدلی میان مسئولان برای تمرکز بر روی اولویت های بخش فشافویه تاکید کرد و یادآور شد: زمانی که مردم شاهد همدلی و تعامل مسئولان برای پیشبرد کارها باشند از عملکرد آنان نیز رضایت خاطر خواهند داشت و به آرامش خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: دشت فشافویه اکنون آماده ورود سرمایه گذاران است و اگر کسی قصد مانع تراشی در این زمینه را داشته باشد، به جد با وی برخورد می کنیم چرا که هیچ شانیت و وظیفه ای غیر از خدمت به مردم در حد توان نداریم.

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرستان ری در مسیر جاده قدیم تهران – قم واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha