عملیات اجرایی بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شهرستان شازند آغاز شد

اراک - ایرنا - عملیات اجرایی بیمارستان ۱۲ تختخوابی شازند روز چهارشنبه با حضور علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، نماینده مردم این شهرستان در خانه ملت و تنی چند مدیران نهادهای اجرایی استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار مرکزی در این آیین گفت: اراده دولت سیزدهم حل مشکلات مردم و کشور است و در این مسیر تمام ظرفیت کشور بکار گرفته شده است.

فرزاد مخلص‌الائمه ادامه داد: فرآیند تکمیل بسیاری از طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره استان مرکزی از آغاز فعالیت دولت سیزدهم شبانه روزی شد و شمار قابل توجهی از این طرح‌ها سال گذشته به بهره‌برداریرسی.

وی اضافه کرد: طرح‌های عمرانی در استان افتتاح شده که نیمه‌تمام هستند و گریبان دستگاه های اجرایی استان را گرفته و باید تعیین تکلیف شوند.

وی بیان کرد: ۱۱ هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام استان مرکزی اختصاص یافته و اراده مدیریت ارشد استان اتمام و بهره‌برداری از این طرح‌ها بر اساس اولویت‌بندی است.

مخلص الائمه افزود: پتروشیمی شازند نگین صنعت نفت و گاز در کشور است که در مسولیت اجتماعی کم نگذاشته است.

وی بیان کرد: به زودی چند طرح در استان که مربوط به سالهای گذشته است مانند بیمارستان ولیعصر اراک که ۱۴ سال از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته، بهره‌برداری می‌شود.

استاندارد مرکزی گفت: مرحله سوم بیمارستان آیت خوانساری اراک نیز به زودی بهره‌برداری می‌شود.

مخلص الائمه افزود: امسال همچنین بزرگترین مرکز توانبخشی سالمندان و معلولان در منطقه خانه میران اراک با ۲ برابر ظرفیت کهریزک بهره‌برداری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha