از سرقت خودرو با پوشش زنانه تا کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی با چک جعلی در مازندران

ساری- ایرنا- فرماندهی انتظامی مازندران از سرقت خودرو با پوشش زنانه و کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی با چک جعلی در استان خبر داده است.

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا از روابط عمومی پلیس مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در پوشش زنانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی افزود: در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت و اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودروی پژو از شهرستان نکا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح های کنترلی و تقویت گشت های انتظامی ماموران کلانتری ۱۲، خودروی مسروقه را در حین تردد در این شهرستان مشاهده و در اقدامی عملیاتی آن را متوقف کردند.

کلاهبرداری میلیاردی با صدور چک جعلی

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی با صدور چک جعلی در شهرستان گلوگاه خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند صدور چک بلامحل در شهرستان گلوگاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۴۰میلیارد ریال کلاهبرداری با ترفند خرید لوازم خانگی با صدور چک بلامحل اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار میرزایی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha