۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۰۱
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85099717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله راکتی مجدد به شهرک‌های مجاور غزه/ آژیر خطر در جنوب فلسطین اشغالی به صدا درآمد

تهران-ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه شب شهرک‌های مجاور نوار غزه را مجددا هدف حملات راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه شب بار دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی خود قرار داده‌اند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد که سه‌شنبه شب همزمان چند راکت از غزه به سمت شهرک‌های مجاور نوار غزه شلیک شده و آژیر خطر در جنوب فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که امروز سه شنبه در مجموع ۳۷ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان ضمنی به ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین گفت که طی ساعات گذشته، تنها 6 فروند راکت شلیک شده به سمت شهرک‌های مجاور غزه رهگیری شده است.

 ارتش رژیم صهیونیستی از ترس اینکه گروه‌های مقاومت شهرک‌نشینان صهیونیست را هدف قرار دهند، تمامی جاده‌های منتهی به شهرک‌های مجاور باریکه غزه را بسته‌اند.

برخی منابع در گفت‌وگو با شبکه اردنی «الغد» از تلاش مصر برای جلوگیری از تنش و درگیری بین ارتش رژیم صهیونیستی و مقاومت در غزه خبر داده و اعلام کردند که قاهره خواستار تسلیم فوری پیکر شهید خضر عدنان به طرف فلسطینی شده است.

عصر امروز (سه شنبه) نیز شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه واقع در جنوب فلسطین اشغالی، هدف حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین قرار گرفته است که در نتیجه آن، ۶ شهرک‌نشین زخمی شدند.

در حملات راکتی عصر امروز که در پی شهادت شیخ «خضر عدنان» در زندان‌های رژیم صهیونیستی انجام گرفته است، شهرک‌های صهیونیست‌نشیبن «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و «شعار هنیگیف» هدف قرار گرفته‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha